اولین برد پدیده در لیگ سه و چند سوژه جذاب+تصاویر

شناسه خبر: 16208
تاریخ انتشار: 25 دی 1397

 

جنتلمن و با شخصیت مانند آقا مجید

مجید طباطبایی یکی از بدشانس ترین بازیکنان تاریخ فوتبال بوشهر است که مصدومیت اجازه نداد آنچنان که می خواهد دیده شود.

اقا مجید که روزگاری در شهرداری بوشهر چهره شد و تا ذوب آهن اصفهان هم رفت ،این روزها به عنوان مربی روی نیمکت وحدت پدیده می نشیند.

در روزهایی که فوتبال بوشهر لژیونر خارج از استان کم داشت،این چهره به همراه مهدی کریمیان و ایمان حیدری از اولین بازیکنان بوشهری بودند که در یک تیم بزرگ توپ زدند.این برازجانی خوش اخلاق که در یک دوره کنار غلام دلگرم و روی نیمکت ایرانجوان هم نشسته بود حالا در ابتدای راه مربی گری قرار دارد و می خواهد به فوتبال استان کمک کند.

 

 

روز پر فروغ بختیاری درون دروازه پدیده

هر چقدر در این سالها فریاد زده شد که فوتبال بوشهر دروازبان دارد و این همه غیر بومی نیاز ندارد ،گوش شنوایی نبود که نبود! محمد بختیاری یکی از همان هایی بود که می توانست ناجی تیمهای بزرگ درون دروازه باشد اما …  ! او که سابقه بازی در توحید،شاهین شهرداری و استقلال بنه گز را در کارنامه دارد مقابل سپاهان ایذه یکی از بهترین های تیمش بود.واکنش این گلر ۳۰ ساله در نیمه دوم و دفع یک موقعیت عالی از مهمان بازی را به سود بوشهری ها نگه داشت و نشان داد خیال قنبری از درون دروازه بابت حضور و حتی سلامت می تواند راحت باشد.

 

 

 

 

شجاع الدین،شجاع قلب دفاع پدیده

کاظم شجاع الدین در قلب دفاع وحدت پدیده یک روز بدون اشتباه را سپری کرد.این مدافع برازجانی که متعصب و انرژیک بازی میکند روی ارسالها بخصوص از کناره ها عالی کار کرد تا روز موفق خط دفاعی پدیده کامل شود.مدافع ۲۴ ساله ای که خوش فکر فوتبال میکند و حالا در قلب خط دفاعی تیم بوشهری یکی از خوبهاست.

شجاع الدین سابقه بازی در استقلال بنه گز و پرسپولیس برازجان را در کارنامه دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.