هواداران شاهین قربانی لجبازی های فکری و مسئولین/ یادداشت از محمد زائری

شناسه خبر: 16346
تاریخ انتشار: 28 دی 1397

یادداشت از محمد زائری خبرنگار و عکاس بوشهری

پنجشنبه سرد زمستانی ورزشگاه پیر شهید بهشتی بوشهر که هواداران شاهین با هزار امید و آرزو آمده بودند تا با حمایت های همه جانبه خود به بازیکنان روحیه بدهند تا بلکه آن دو باخت گذشته را به فراموشی بسپارند و با دلی خوش تعطیلات آخر هفته را کنار خانواده خود باشند .

سفید پوشان شاهین وقتی پا به میدان مسابقه گذاشتند چیزی که در ترکیب این تیم بدجوری به ذهن می زد نبود محمد محبی ستاره لیگ یک در ترکیب و جناح راست بود .

در این پست رضا دهقان که از بهترین های شاهین در نیم فصل اول بود قرار داشت به اجبار به بازی گرفته شد تا این جابجایی باعث شود توانایی های این بازیکن گرفته شود و هم جناح راست مثل بازیهای که محبی با فرارهای خود هر خط دفاعی را بهم میریخت نباشد .

این اولین اشتباه کادر فنی بود که مجبور شد در نیمه دوم محبی را به میدان بفرستد و در ادامه خروج فیاض بخش و صارمی نیز از تصمیمات امروز محمودخان فکری بود .

سوالی که ذهن هواداران شاهین را مشغول کرده بود اینکه بازیکنی مثل محبی که تیمهای لیگ برتری نیز آرزوی آن را دارند چرا باید نیمکت نشین شود ؟ این هم در روزی که شاهین نیاز مبرم به برد دارد .

در پنجشنبه غم انگیز و سرد بوشهر محمود فکری دلش با شاهین نبود چون به گفته خودش پیشنهاداتی با تیمهای مختلف از جمله لیگ برتری داشته و در آستانه عقد قرارداد هم رفته ولی مسئولین شاهین قول درست شدن اوضاع را داده بودند.

و این اتفاقات در روزی افتاد که حسین باستین نیز به دلایل اداری از سمت مدیرعاملی شاهین استعفا داد تا فکری بیش از پیش رمقی برای نشستن روی نیمکت شاهین نداشته باشد .

فکری می گوید بازیکنان از بدقولی مسئولین انگیزه ندارند ولی مصاحبه های پی در پی سرمربی شاهین در خصوص مشکلات مالی بیشتر بازیکنان را بی انگیزه کرده است .

آقای فکری برای بدقولی های مسئولین نباید این وسط هواداران قربانی شوند و آنها را با چشم گریان روانه خانه هایشان کرد تا دود این ندانم کاری های اول فصل به چشم این هواداران برود .

شما که یک مربی حرفه ای هستید و در تیم بزرگ پایتخت هم توپ زده اید و تجربه صعود به لیگ برتر با نفت مسجد سلیمان بعنوان مربی در کارنامه را دارید آیا بخاطر مشکلات مالی باید یک تیم را قربانی کرد ؟

پس از باخت خانگی شاهین مقابل پرسپولیس پاکدشت و بادران تهران و شکست بیرون از خانه مقابل گل گهر فقط مسائل مالی را عامل این شکست ها دانستید و آیا تیم ضعف فنی نداشت ؟

همه تیمهای ایران از جمله پرسپولیس و استقلال هم مشکلات مالی دارند ولی در روز مسابقه با جان و دل و بخاطر هوادران همه چیز را به فراموشی می سپارند و سر جلوی توپ می گذارند .

آقای فکری به مصاحبه های برانکو در مواقعی که پرسپولیس متحمل شکست می شود توجه بفرمایید.

بادران حریف امروز شاهین فقط ۳۰ درصد از مطالبات بازیکنان خود را دریافت کرده ولی این تیم امروز با چنگ و دندان مقابل شاهین بازی کرد و سه امتیاز را گرفت که این تیم آرزو دارد هواداران شاهین را داشته باشد .

اتفاقات این روزهای باشگاهی در بوشهر مقصر بازیکن و مربی نیست بلکه مدیرانی هستند که بدون کارشناسی و با وجود پتانسیل بالای استان در زمینه بازیکن و مربی روی به غیر بومی ها می آورند که سرانجام آن اتفاقات امروز شاهین و ایرانجوان میشود و گویا ما هیچ وقت گذشته ها برایمان درست عبرت نمی شود و نخواهد شد و هوادران می بایست با ندانم کاری های مدیران بسوزند و بسازند .


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.