تلخ…تلخ…تلخ/ بشکه ای که دل عکاس بوشهری را شکست،پس وجدانت کو؟!

شناسه خبر: 16354
تاریخ انتشار: 29 دی 1397

فوتبال همواره با حاشیه هایش زنده بود و یکی از جذابیت های آن همین حواشی است که میبینیم اما گاهی این حواشی زرد کام عاشقانش را تلخ میکند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر پس از شکست خانگی شاهین شهرداری ،ناراحتی هواداران این تیم امری طبیعی بود و شاید اعتراضات نیز به حق بود و تیمی که سه بازی پشت سر هم می بازد طبیعی است که هوادارانش ناراحت باشند.با این حال اتفاقی در پایان بازی رخ داد و  آنهایی که شاهد صحنه پرتاب بطری آب به سمت زمین زمین بودند را به شدت تحت تاثیر قرار داد.

 

مهدی جعفری عکاس بوشهری که سالهاست در زمین های مختلف فوتبال حضور دارد را خدا خیلی دوست داشت که دچار حادثه بدتری نشد! او که در پایان بازی و ۹۰ دقیقه عکاسی راهی بخش خروجی ورزشگاه به سمت رختکن ها بود با پرتاب بطری لبریز از آبی روبرو شد که به شدت به گردن وی برخورد کرد.حال آن تماشگری که می خواهد عصبانیت خود را در محیط ورزشگاه اینگونه خالی کند چه جوابی برای وجدان خود دارد؟!

 

شدت ضربه بطری آب به گردن عکاس بوشهری به حدی بود که بعد از گذشت ۷۲ ساعت از بازی او همچنان دچار مشکلات عضلانی است و مشغول درمان خود می باشد.این شکل فرهنگ و خالی کردن دغدغه های روحی را چه کسی به ان تماشگر یاد داده و اصلا آیا این رفتارها در ورزشگاه کمکی به فوتبال بوشهر میکند؟!

گیریم تیم باخته باشد و مربی یا بازیکن هم مقصر ،آیا باید به سرمربی ،بازیکن و هر عوامل دیگر حاضر در زمین بشکه آب پرت کنیم؟! اگر خدای نکرده گردن و نخاع مهدی جعفری و یا شاید یک پسرک توپ جمع کن با این ضربه دچار مشکل حادتری می شد چه کسی جوابگوی خانواده های آنها بود.هنوز ماجرای سرباز احمدی در ورزشگاه اصفهان را از یاد نبرده ایم و وجودمان از بابت وی میلرزد که چه بر سر جوان مردم آمد!

 

فوتبال برد دارد ،باخت دارد و حتی صدای اعتراض هم دارد که تمام دنیا با سوت یا دستمال سفید آن را اعلام میکنند اما ما همچنان گرفتار اتفاقاتی هستیم که هیچ کمکی به فوتبال بوشهر نخواهد کرد!  ورزشگاه یک محیط کاملا امن باید باشد تا خانواده ها بابت حضور فرزندانشان احساس امنیت کنند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.