مهدی تارتار:تنها مشکل جزیره کیش زمین چمن است،باید بازیکنی بهتر از بازیکنان خودمان پیدا شود که جذب کنیم

شناسه خبر: 16553
تاریخ انتشار: 05 بهمن 1397

سرمربی پارس جنوبی جم اعلام کرد تیمش هنوز به شرایط ایده آل نرسیده و طی روزهای آینده شرایط بهتری برای نیم فصل دوم پیدا خواهد کرد.

به گزارش فوتبال بوشهر و به نقل از روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، تیم فوتبال پارس جنوبی جم امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تراکتورسازی رفت و موفق شد این تیم پرمهره را با تساوی بدون گل متوقف کند.

مهدی تارتار سرمربی زردپوشان جنوبی فوتبال ایران در پایان دیدار با تراکتورسازی درباره این مسابقه بیان کرد:با توجه به اینکه در دوران آماده‌سازی هستیم شرایط آرمانی را نداشتیم و بازی کیفیت بالایی نداشت کیفیت زمین هم تاثیرگذار بود که بازی بی‌کیفیت شود ولی انصافا جزیره کیش جای بسیار مناسبی برای اردوهای بین فصل است و باید از مسئولین ورزشی این جزیره که همکاری لازم را با ما داشتند تشکر کنم.

وی ادامه داد: از باشگاه تراکتورسازی هم تشکر می‌کنم که این بازی خوب را برگزار کردیم. البته بازی کیفیت بالایی نداشت ولی برای رسیدن به اهدافمان به ما کمک کرد. کیش جای بسیار خوبی است،‌تنها مشکل این است که زمین چمن از نظر کمیت و کیفیت در این جزیره مشکل دارد. یعنی تعداد زمین‌های چمن جزیره کم است. در کل دو زمین در جزیره کیش است که یکی در اختیار افراد بومی جزیره است و زمین دیگر هم در اختیار تیم‌های میهمان است.

سرمربی پارس جنوبی عنوان کردک امیدوارم سرمایه‌گذاری خوبی درمورد این مساله انجام شود و تعداد زمین‌های جزیره بیشتر شود و یک مجموعه بسیار عظیم را برای این مجموعه طراحی کنند که تیم‌های لیگ برتر در کشورهای بیگانه و خارجی هزینه نکنند و در جزیره کیش اردو بزنند.

تارتار درباره نقل و انتقالات پارس جنوبی و احتمال جذب بازیکنان جدید افزود: اگر بازیکن خوبی پیدا کنیم که از بازیکنان خودمان بهتر باشند جذب می‌کنیم البته چنین بازیکنانی در حال حاضر نیستند و تیم‌ها با بازیکنانشان قرارداد دارند و به راحتی آنها را از دست نمی‌دهند. کار در نیم فصل دوم سخت است، بعید می‌دانم بازیکنی پیدا کنیم اما در تلاش هستیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.