حمید کللی فرد سرمربی ایرانجوان:این برد در آینده به ما کمک خواهد کرد

شناسه خبر: 16686
تاریخ انتشار: 09 بهمن 1397

سرمربی ایرانجوان بوشهر گفت: پیروزی این تیم برابر آوالان کامیاران برای بقای این تیم در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور امیدوار کننده است.

به گزارش فوتبال بوشهر به نقل از ایرنا؛ حمید کللی فر روز دوشنبه پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر آوالان کامیاران درجمع خبرنگاران افزود: در این دیدار ایرانجوان به سه امتیاز حساس دست یافت که این مهم می تواند در آینده بقا ایرانجوان را در لیگ مسجل کند.

وی بیان کرد: آوالان به عنوان تیم چهارم جدول برای برد پا به این دیدار گذاشته بود که با همت و غیرت بازیکنان ایرانجوان موفق به کسب امتیاز نشد.

کللی فر ادامه داد: ایرانجوان در این دیدار موقعیت های زیادی داشت که در صورت موقعیت شناسی بازیکنان می شد با شمار گل بیشتری آوالان را شکست دهیم.

سرمربی ایرانجوان بوشهر گفت: هفت بازی باقیمانده ایرانجوان چهار بازی در خانه و با تیم های پایین جدولی است که این می تواند به بقا ایرانجوان در لیگ کمک کند.

وی افزود: ایرانجوان در بازی های باقیمانده و بویژه بازی های خانگی محکوم به برد است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

کللی فر در ارتباط با نحوه قضاوت دارو این دیدار گفت: داوری این دیدار مشکل خاصی نداشت و با این وجود قضاوت وی باید توسط کارشناسان داوری مورد بررسی واقع شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.