رئیس هیات فوتبال استان بوشهر خبر داد:آغاز اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی در بوشهر

شناسه خبر: 16706
تاریخ انتشار: 10 بهمن 1397

محمد نجفی رئیس هیات فوتبال استان گفت : با رایزنی های مختلف زمینه حضور مربی و اعضای تیم ملی فوتبال را در استان فراهم کرده ایم .این اردو میتواند کلاس آموزشی خوبی برای مربیان استان باشد و بازیکنان استان باشد .

وی با اشاره به برپایی این اردو به منظور آمادگی تیم ملی فوتبال ساحلی برای حضور در مسابقات آسیایی تایلند خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا از ۱۶ تا ۲۶ اسفند ماه سال جاری در کشور تایلند برگزار می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر از حضور ۱۵ بازیکن در اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در بوشهر خبر داد و بیان کرد: هشت نفر از این بازیکنان از تیم پارس جنوبی بوشهر پرافتخارترین تیم لیگ برتر فوتبال ساحلی هستند.

مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا از ۱۶ الی ۲۶ اسفند ۹۷ به میزبانی کشور تایلند برگزار می شود تا براساس آن نام سه تیم نخست قاره برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۹ پاراگوئه مشخص شود.

برهمین اساس مقرر بود تا ساحلی بازان کشورمان اردوی آماده سازی خود را برای حضور در این رقابتها در کشور برزیل و با انجام پنج بازی دوستانه پیگیری کنند که با لغو این اردو ، برنامه جایگزین آن شامل چهار اردوی داخلی در استان های بوشهر و هرمزگان اجرا خواهد شد.

ساحلی بازان ایران شب گذشته (دوشنبه) وارد بوشهر شدند و پس از استراحت ، تمریناتشان را زیر نظر مارکو اوکتاویو از ساعت ۱۰ صبح (امروز) آغاز کردند. در ابتدای این تمرین بازیکنان بدن های خود را با بازی با توپ گرم کردند و در ادامه ، تمرینات مورد نظر کادرفنی را به اجرا گذاشتند.

تمرین فردای ملی پوشان فوتبال ساحلی از ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه دهکده ساحلی بوشهر پیگیری خواهد شد.

در این اردو، محمد احمدزاده، مسلم مسیگر، حمید بهزادپور، مصطفی کیانی، محمد مرادی، علی میرشکاری، محمد معصومی زاده و امیرحسین اکبری از تیم پارس جنوبی حضور دارند.

پیمان حسینی، فاروق پسنده، سعید پیرامون، احسان درا، علی درویش متولی، وحید قلی پور و محمدعلی مختاری از دیگر ملی‌پوشان حاضر در این اردو هستند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.