گزارش ویژه:از رها کردن شاهین توسط فکری تا ناراحتی شدید هواداران / این همه حرف و حدیث و علامت سوال را چه کسانی باید پاسخ دهند!؟

شناسه خبر: 16721
تاریخ انتشار: 10 بهمن 1397

محمود فکری بالاخره از شاهین شهرداری بوشهر رفتنی شد و حتی طبق پیش بینی ها در تمرین روز چهارشنبه استقلال جنوب یا همان پرسپولیس پاکدشت شرکت کرد تا همه اهالی فوتبال بوشهر بخصوص هواداران شاهین در فاصله ۲۴ ساعت مانده به بازی حساس این تیم مقابل فجر شهید سپاسی در شوک این حرکت بازیکن سابق استقلال و تیم ملی ایران باشند!

 

به گزارش فوتبال بوشهر بعد از عدم حضور فکری در تمرین روز سه شنبه شاهین شهرداری و قوت گرفتن شایعات که او بوشهر را ترک کرده ، دستیارانش نیز روز چهارشنبه یک استعفای کتبی را به باشگاه تحویل دادند تا مشخص شود در این روزهای حساس برای شاهین شهرداری که برای صعود تلاش میکند ،احساسات و تعهد نسبت به هواداران محجوب فوتبال در بوشهر کمترین اولویت ممکن را داشته است!

 

آخرین خبرها حاکیست که واعظی مدیر عامل باشگاه در تمرین عرق گیری روز چهارشنبه شرکت کرد و با بازیکنان این تیم صحبت نمود تا تمام تلاش خود را برای بردن فجر و رسیدن به مکان بالاتر انجام دهند.محمود بحرینی مربی دروازبانان و تنها عضو بوشهری کادر فنی بازیکنان را گرم کرد و سپس راهی اردو شدند .

نگرانی و علامت سوالهای فراوانی در این ۲۴ ساعت ذهن علاقه مندان به فوتبال را به خود جلب کرد و هنوز هیچ پاسخی هم دریافت نکرده اند اما اکنون شاهینی ها دوست دارند تیمشان فردا{روز پنج شنبه }فجر را ببرد و همچنان در کورس صعود قرار بگیرد.به نظر می رسد اصغر کامیاب سرپرست باشگاه روز پنج شنبه شاهین شهرداری را هدایت کند تا بعد از آن تکلیف سرمربی جدید مشخص شود!

 

در این میان فکری بلافاصله بعد از عقد قرارداد و گرفتن عکس یادگاری با پیراهن تیم پرسپولیس پاکدشت عنوان کرد که تنها دریافتی او از باشگاه شاهین شهرداری  ۶ درصد بوده اما برخی منابع خبری میگویند حسین باستین مدیر عامل سابق باشگاه که اکنون در دبی بسر می برد می تواند به شکل دقیق دریافتی های فکری از باشگاه شاهین شهرداری را مشخص کند.

 

از جمله سوالاتی که در ذهن اهالی فوتبال بدون جواب مانده این است که آیا قرارداد ترکمنچای بسته شده یا خیر؟ چرا یک مربی بومی در کادر فنی شلوغ و غیر بومی تیم {به جز بحرینی که مربی گلرهاست}از ابتدای فصل کنار تیم نبود تا در این روزهای حساس حداقل بتواند تیم را تمرین دهد تا سرمربی بعدی مشخص شود؟چرا در دو فصل اخیر هر دو مربی غیر بومی با قدرت هر چه تمام تر در دوران هر دو مدیر هر تصمیمی خواستند گرفتند اما برای کنار گذاشتن حمید کللی فرد هیچ کس حرفی نزد و خیلی راحت او را کنار گذاشتند! اینکه چرا باید بازیکن سی و اندی ساله گرفته شود اما برای بکار گیری بازیکن جوان شرط و شروط گذاشته شود ،چرا بازیکن آینده داری مانند کریم زاده از تیم کنار گذشاته و جدا شود و خیلی حرف و حدیث های دیگر که بعد از بازی شاهین شهرداری و فجر شهید سپاسی به انها خواهیم پرداخت!

 

جلسه هیات مدیره شاهین شهرداری ساعت ۱۷ بعد از ظهر چهارشنبه آغاز شده و باید دید این هیات مدیره که در چند ماه اخیر حتی مورد انتقاد فکری هم قرار گرفته بودند چه تصمیمی را اتخاذ خواهند کرد و نفر بعدی نیمکت شاهین شهرداری کیست و کی معرفی می شود؟!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.