دو کلام حرف حساب با هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری لطفا انتخابی کنید که این اتفاقات تلخ تکرار نشود!آزمون و خطا بس است!

شناسه خبر: 16808
تاریخ انتشار: 12 بهمن 1397

ماجرای محمود فکری و باشگاه شاهین شهرداری بوشهر به شکلی خاتمه یافت که باعث دلخوری فوتبالی ها بخصوص هواداران شاهین گردید.

به گزارش فوتبال بوشهر و در ادامه اتفاقات عجیب و تصمیمات پر اشتباه که فوتبال بوشهر را همچنان تحت الشعاع قرار می دهد ، باید گفت دیگر بس است! لطفا این بار و در شرایطی که تیم میتواند راهی لیگ برتر هم شود به شکلی مربی انتخاب کنید که مانند این روزها دلمان کباب نشود.

مربی بیاورید از جنس خوبش اما با شرایط !نباید مانند دو سال اخیر ترکمنچای را تجربه کنیم،شاید نیاز باشد یک بار دیگر عهد نامه ترکمنچای را برای بعضی ها مرور شود تا اگر قرار باشد مربی از خارج استان روی نیمکت شاهین بنشیند ما در کوچه و بازار اسم نوچه ها را نشنویم!

حداقل آدمهایی را بیاورید که حرمت نان و نمک را بدانند؛لطفا مجدانه تصمیم بگیرید و هنگامی که مربی جدید آمد ،کنارش مربی بومی قرار دهید تا مثل یک هفته اخیر بدون‌ مربی نمانید !

اینجا بوشهر است مردمانش مظلوم هستند اما حرمت دارند و این پولها که برای غذا و خانه برخی هزینه میشود حق مردم همینجاست،لطفا این بار را درست تصمیم بگیرید و اجازه ندهید غیر بومی ها از بالا به ما نگاه کنند و مجبور شوید هزینه رهن کمک مربی هم شما بدهید!

این مردم ،این هوادار ،این فوتبال به اندازه کافی سختی کشیده و دیگر بس است!

یادتان باش احترام امام زاده با متولی آن است!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.