به جا مانده از بازی گناوه/ سوژهای جذابی که شکار شد

شناسه خبر: 16994
تاریخ انتشار: 19 بهمن 1397

پرسپولیس گناوه در هفته ای که بیش از هر زمان دیگری نیاز به برد داشت با گل تاریخی مسعود نظرزاده سه امتیاز مهم را کسب کرد تا خود را از قعر جدول جدا کند.

 

سروش افتخاری خبرنگار و عکاس گناوه ای از این دیدار سوژه های جالبی پیدا کرده است که می تواند در نوع خود جالب باشد.

 

 

 

بازگشت موجی به قلب دفاع پرسپولیس

حسین موجی مدافع با سابقه فوتبال بوشهر که امسال راهی پرسپولیس گناوه شد پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت طولانی مدت بالاخره برای حضور در میدان آماده شد.موجی در این بازی که تیمش گل نخورد در قلب دفاع پرسپولیس در کنار دیگران روز خوبی را پشت سر گذاشت.موجی از جمله بازیکنان بی حاشیه فوتبال استان بوده که بدشانسی و مصدومیت در دوسال اخیر بد جور گریبان او را گرفته است!

 

 

 

دود همچنان از کنده بلند می شود!مسعود مثل یک جوان ۱۸ ساله 

مسعود نظرزاده در فوتبال بوشهر و حتی ایران نیازی به معرفی ندارد.شاگرد مکتب زنده یاد ناصر خرسند مانند همان دوران ۱۸ ،۱۹ سالگی بدون حاشیه در سن ۳۶ سالگی فوتبال میکند و حتی شاید بتوان برخی رکورد ها را نیز بنام او در فوتبال استان بوشهر ثبت کرد.مسعود یک کاشته زیبا مقابل مس نوین کرمان برای گناوه ای ها زد تا بحران در تیم محبوب گناوه خاتمه پیدا کند.مسعود در شاهین ،ایرانجوان و پرسپولیس گناوه بازی کرده و بازوبند کاپیتانی را در هر سه تیم بر بازو بسته تا به اتفاق برادرش رضا نظرزاده از نوادر بازیکنان تاریخ فوتبال بوشهر باشند که بازوبند سه تیم پرطرفدار فوتبال استان را بر بازو بسته باشند! او شاید از خیلی ها چه لیگ برتری چه لیگ یکی که وارد فوتبال استان شده اند بهتر باشد اما برای فوتبال و حضور در آن دست به هر کاری نمی زند و از بازی با پیراهن پرسپولیس گناوه لذت می برد.

 

 

 

 

سجده شکری به قیمت آرامش 

نادر جعفری سرمربی پرسپولیس گناوه پس از برد این تیم ،اینگونه خدای خود را سپاسگذاری کرد.مرد خاص فوتبال گناوه ۵ هفته بد و سخت را پشت سر گذاشت تا بالاخره یک نود دقیقه خوب را سپری کرده باشد.نادر جعفری در تمام این سالها همه بالا و پایین های فوتبال را با پرسپولیس گناوه و البته با دست خالی تجربه کرده تا به این روزها رسیده،او حالا برای بردن تیمش به نیمه بالای جدول انگیزه های بیشتری دارد.

 

 

 

آقا مجید با تجربه خوزستانی ها در گناوه

مجید باقری نیا مربی با تجربه خوزستانی که سالهاست در لیگ های مختلف فوتبال ایران مربی گری میکند ،به تازگی هدایت تیم مس نوین کرمان قعر نشین را بر عهده گرفته است.او که در طول سالهای مختلف تیم بزرگ و کوچک خوزستان را سرمربی گری کرده ،حالا برای نجات تیم کرمانی کار سختی دارد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.