کنایه سرمربی تیم نونهالان شاهین شهرداری با انتشار این عکس،ما مثل بعضی ها برای شاهین ناز نکردیم!

شناسه خبر: 17029
تاریخ انتشار: 21 بهمن 1397

سرمربی تیم نونهالان شاهین شهرداری که تیمش در رقابتهای منطقه ای کشور موفق به صعود شد با انتشار عکسی از وضعیت خوابگاه و میزبانی بازی های کشور پرده برداشت.

به گزارش فوتبال بوشهر میثم وفایی در این باره نوشته:
مسابقات فوتبال نونهالان منطقه ای کشور با میزبانی شهر سوسنگرد استان خوزستان برگزار شد و تیم نونهالان شاهین شهرداری بوشهر به عنوان تیم اول مسابقات به مرحله بعد صعود کرد .

اما نکته ای که نمیشه از آن به راحتی گذشت تعصب و مردانگی و روح جنگندگی این کوچولوهای نونهالان شاهین بود که فقط و فقط و فقط هدفشون سرفرازی نام شاهین بزرگ و اسم بوشهر بود .
این بچه ها به دلیل عدم امکانات اولیه شهر تیم میزبان یک هفته رو به سختی و زجر سپری کردن ( اسکان تیمهای شرکت کننده در رقابتها جز تعهدات میزبان بود ) یک هفته در اتاقی اسکان داشتند که نه خبری از تخت بود و نه آب گرم و نه سیستم گرمایشی
این شیر بچه های کوچولو نشان دادن که برایشان نام شاهین مهم است تا لحظه آخر جنگیدن و حتی یک ثانیه هم دست از تلاش و کوشش بر نداشتند و نا امید نشدند تا به هدفشون رسیدند .
تو روزهایی که افراد انگشت شماری به دنبال ناز کردن برای تیم بزرگ شاهین بودند و هر روز به روش های مختلف چه مالی و چه غیر مالی به دنبال بهانه جویی می گشتند که شاهین را رها کنند و در آخر با بدترین رفتار به مقصودشون رسیدند و این نونهالان با قلب های بزرگ ثابت کردن که پوشیدن پیراهن شاهین اعتبار است و افتخار هست .
این بچه ها ثابت کردند که هنوز چراغ پر نور مکتب شاهین مکتب اخلاق ،جوانمردی ،جنگندگی و مبارزه و امید به اینده زنده هست و هیچ وقت و در هیچ شرایطی خاموش نخواهد شد .
به این بچه ها افتخار میکنم که می تونم به عنوان مربی کنارشون باشم.
در پایان از مدیریت و هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری ، ریاست و مجموعه زحمتکش هیات فوتبال استان، باشگاههایی که بازیکنانشان را در اختیار ما گذاشتند ، هواداران شاهین و خانواده های عزیز کمال تشکر دارم که صمیمانه و دلسوزانه همرامان بودند.

سرمربی تیم نونهالان شاهین شهرداری بوشهر


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.