هفته هفدهم لیگ برتر / نفت مسجد سلیمان ۱ پارس جنوبی جم۱ / فرار از شکست با پرواز حاتمی در مسجد سلیمان

شناسه خبر: 17051
تاریخ انتشار: 23 بهمن 1397

در حالی که نفت مسجدسلیمان فاصله ای تا پیروزی مقابل پارس نداشت، مغلوب اشتباه دروازه بانش شد و در چهارمین دقیقه وقت اضافی برد را با مساوی عوض کرد.

 

گل اول این بازی در دقیقه ۶۰ و روی اشتباه دروازه بان پارس و با ضربه تمام کننده هیثم هاشمی به ثمر رسید اما پارس با سانتر علیاری و ضربه سر حاتمی (۴+۹۰) بازی را به تساوی کشاند.

 

شرح گل ها:

۱ ـ صفر (نفت مسجدسلیمان): خروج عجیب رحمان احمدی و حضور او در فاصله ۲۰ متری بیرون از محوطه جریمه، کار دست پارس داد. رحمان که قصد دفع توپ را داشت با دخالت و پرس محمد شادکام توپ را به حکیم نصاری سپرد که ضربه نصاری در پشت محوطه جریمه با شوت آرام و دقیق هاشمی در دقیقه ۶۰ به گل برتری میزبان تبدیل شد.

 

 

۱ ـ ۱ (پارس جنوبی): در حالی که همه در انتظار اتمام این دیدار حساس و پربرخورد بودند، فرزاد حاتمی در دقیقه چهارم وقت اضافی از اشتباه حبیب فرعباسی استفاده کرده و با اثرگذاری اندک سانتر زیبای علیاری را وارد دروازه نفت مسجدسلیمان کرد تا نیمکت پارس از شادی منفجر شود.

بهترین بازیکن: مجید علیاری با یک سانتر سرنوشت ساز در لحظات پایانی برد را از نفت مسجدسلیمان گرفت. این در حالی بود که تا پیش از گل موسی کولیبالی در قلب دفاعی نفتی ها عالی کار کرده و تمام سرها را زده بود.

اتفاق ویژه: اعلام ۸ دقیقه وقت تلف شده و انجام ۹ دقیقه مسابقه یکی از طولانی ترین بازی های لیگ برتر را رقم زد تا شاگردان مرزبان در حالی که فاصله ای تا پیروزی نداشتند، تنها به یک امتیاز رسیدند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.