سعید مفتخر پس از شکست سوم تیمش:شرمنده هواداران ایرانجوان هستم،باید از این شرایط خارج شویم

شناسه خبر: 1714
تاریخ انتشار: 06 شهریور 1396

سرمربی ایرانچوان بوشهر در پایان بازی  مقابل نفت مسجد سلیمان که به شکست تیمش انجامید مقابل خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات آنها پاسخ داد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر سعید مفتخر ابتدا گفت:ایتدا باید بگویم نسبت به بازی های گذشته بهتر بازی کردیم و روی اندک موقعیت های حریف دروازه ما باز شد.متاسفانه در نواختن  ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم و همین باعث شکست ما شد.

 

سرمربی ایرانجوان ادامه داد:در طول چند روز اخیر بچه ها فشار زیادی را تحمل کردند اما در این بازی تمرکز لازم را نداشتیم.فشار بالای بازی و استرس باعث ناکامی ما شد.اما تیم من نباید ابتدا گل بخورد تا بتواند به گل هم برسد اما یک اشتباه باعث شد تا سه امتیاز بازی را از دست بدهیم.در فوتبال به تیم گلزن امتیاز لازم را میدهند.همین جا از هواداران عذر خواهی میکنم که شرمنده آنها در این سه بازی شده ایم اما همه تلاشم را برای نجات ایرانجوان از این شرایط انجام خواهم داد.

 

مفتخر پیرامون عدم استفاده از میلاد شعبانلو در این بازی گفت:منتظریم مشکل او حل شود تا از وی استفاده کنیم..

 

وی در پاسخ به این سوال که چرا برخی بازیکنان ایرانجوان بی انگیزه کار میکنند و آیا ربطی به جابجایی مدیریت در طول این مدت دارد یا خیر ،پاسخ داد:هیچ بازیکن تیم  بی انگیزه نیست و این مسئله ربطی به بچه های من ندارد.بازیکن حرفه ای است و دارد کارش را انجام میدهد. بازیکن ایرانجوان در این بازی بالای ۶ کیلیومتر دوندگی داشته و این حرفها را قبول ندارم اما در شان تیم ما نیست که سه باخت پیاپی را تجربه کند و باید از این شرایط خارج شویم.

 

مفتخر تصریح کرد:بازیکنان جدید ما باید هماهنگی بیشتری کنار دیگر بچه ها بدست بیاورند.امروز تازه کارت بیگدلی و جبوری صادر شد و برای رسدین به امادگی لازم نیاز به زمان دارند.مشکل بدنسازی نداریم و این یک واقعیت است که در گرمای بوشهری به جای بدنسازی ،بدنسوزی میشود و حتی زمان تمریناتمان هم کم کردیم تا فشار کمتری به بچه ها وارد شود. دیر شروع کردیم و زمان بدنسازی مانند سایر تیمها نداشته ایم و این یک مسئله به مرور حل خواهد شد.

 

مفتخر در پاسخ به مشکلات مالی ایرانجوان هم تاکیید کرد:آقای وزیری زحمت خود را کشیده و ۱۰ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده،تا کنون این بنده خدا چیزی حدود ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیون تومان هزینه کرده و در مورد پرداختی به مربیان مشکلی نداریم، خود ما از بدنه همین ایرانجوانیم و باید مشکلات را با صبوری حل کنیم.نام دو دستیار را به باشگاه داده ام تا برای مذاکره با آنها وارد عمل شوند .


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.