ایرانجوانی ها و دوشنبه حساسی که در پیش است!سه امتیاز واجب تر از نان شب

شناسه خبر: 17159
تاریخ انتشار: 27 بهمن 1397

ایرانجوان بوشهر در هفته بیستم لیگ دسته دوم میزبان مس نوین کرمان خواهد بود.

 

به گزارش فوتبال بوشهر این بازی که روز دوشنبه و در ورزشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد از حساسیت ویژه ای برای حمید کللی فرد و شاگردانش برخوردار خواهد بود.

تیم بوشهری که فصل را از همان ابتدا با قعرنشینی آغاز کرد و با تغیر و تحولات نیمکتی عجیبی روبرو شد اما با امدن حمید کللی فرد برای فرار از قعر جدول یک برد حساس را جشن گرفت تا اولین پیروزی خانگی را ثبت کرده باشند.

 

هنوز به شکل رسمی تعداد تیمهای سقوط کننده به لیگ سه مشخص نشده و منابع گوناگون خبرهای ضد و نقیضی مطرح میکنند.برخی خبر از سقوط دو تیم و برخی سقوط سه تیم را مطرح میکنند.از طرفی ماجرای کسر امتیاز از استقلال اهواز هم در میان است که البته رسمی نشده است ،گویا یک گلر برزیلی شکایتی را از تیم اهوازی مطرح کرده و ماجرا در حال پیگیری است.

 

اما برای ایرانجوان بازی دوشنبه و پیروزی در آن از نان شب هم واجب تر است چراکه بردن مس نوین آنها را یک پله در جدول بالا خواهد اورد و به بقا امیدوار تر از همیشه خواهند شد.برد در این بازی یعنی رسیدن به ۴ امتیازی استقلال اهواز بحران زده و البته شهرداری همدانی که در خارج از خانه باید به مصاف داماش گیلان مدعی برود.

 

ایرانجوان روز دوشنبه در هر شرایط آب و هوایی حمایت طرفدارانش را می خواهد تا بتواند با امید این فصل سخت را در لیگ دو ادامه دهد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.