حمید کللی فرد سرمربی ایرانجوان بوشهر:استرس بقا ،مانع از نتیجه گیری ما شد/ از زمان حضورم، تا کنون مدیر عامل را سر تمرین تیم ندیده ام!

شناسه خبر: 17233
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1397

سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: استرس بقا در لیگ دسته ۲ مانع از نتیجه گیری مطلوب تیم ایرانجوان شده است.

به گزارش فوتبال بوشهر  به نقل از ایرنا؛ حمید کللی فرد روز دوشنبه پس از تساوی سه بر سه تیمش برابر مس نوین کرمان در جمع خبرنگاران افزود: استرس بقا در لیگ دسته ۲ کشور بر بازیکنان تیم ایرانجوان تا حدی است که کار از بحث فنی و تاکتیکی برای بازیکنان نیز گذشته است.

وی بیان کرد: برای بهبود روند نتیجه گیری تیم ایرانجوان نیاز است بازیکنان از لحاظ روحی و روانی تقویت شوند تا در چند بازی حساس آینده به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنند.

کللی فرد ادامه داد: در دیدار برابر مس نوین کرمان بازیکنان ایرانجوان کار را خوب شروع کردند ولی در ادامه دچار افت شدند که این منجر به دریافت سه گل در نیمه نخست شد.

وی افزود: با این حال با زدن یک گل در نیمه نخست در نیمه دوم بازیکنان با برگشت خوب خود به بازی نتیجه را به تساوی کشاندند.

کللی فرد اظهار داشت: ایرانجوان این روزها تنها است و حمایت موثر و چشمگیری از آن نمی شود و مدیرعامل تیم با آمدن سرمربی جدید تاکنون در تمرین های ایرانجوان حضور نداشته است.

وی عنوان کرد: تیم ایرانجوان در مدت ۱۰ سال گذشته به طور مدام در حال سقوط است و برای ممانعت از سقوط انجام کار جمعی ضروری است.

کللی فرد ادامه داد: با این حال در بازی های آینده ناگزیر به برد و جبران امتیازهای از دسترس رفته هستیم.

تیم ایرانجوان بوشهر با تساوی در مقابل تیم مس نوین کرمان ۱۱ امتیازی و همچنان در قعر جدول گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور باقی ماند و تیم مس نوین کرمان با این تساوی ۱۲ امتیازی شد و رتبه خود را در رده دوازدهم حفظ کرد.

تیم ایرانجوان در هفته بیست و یکم بازی ها به مصاف چوکای تالش می رود و تیم مس نوین کرمان نیز با آوالان کامیاران دیدار می کند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.