اتفاق جالب توجه در لیگ یک/ شاگرد سابق ویسی او را شاد کرد و تیم شهرش را امیدوار،سلمان بحرانی ستاره این هفته های مس رفسنجان

شناسه خبر: 17277
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1397

جدال دو تیم مس رفسنجان و پرسپولیس پاکدشت در هفته بیست و چهارم لیگ دسته یک برای بوشهری ها هم جذاب بود.

 

به گزارش فوتبال بوشهر پس از جدایی فکری سرمربی سابق شاهین شهرداری و رفتن او به دیگر تیم مدعی لیگ یعنی پرسپولیس پاکدشت ،هر هفته نتایج تیم سرمربی سابق شاهینی ها می تواند جالب توجه باشد.در این بازی که ابتدا پرسپولیس پاکدشت به گل رسید اما سلمان بحرانی ستاره بوشهری مس رفسنجان با ضربه ای زیبا بازی را به تساوی کشاند .در ادامه باز هم بازی گل داشت که سهم میزبان گل سوم بازی بود اما این بار ضربه سر امیر تهمورثی مدافع گناوه ای مس رفسنجان با دخالت اکبر صغیری به گل تبدیل شد تا بازی با تساوی ۲بر۲ خاتمه پیدا کند.

 

این دومین گل سلمان بحرانی بازیکن بوشهری مس رفسنجان است که در نیم فصل دوم پیراهن این تیم پولدار کویر را بر تن کرده است.این بازیکن بی حاشیه و خوش اخلاق که در ایرانجوان چهره شد و حتی در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی و گلزنی کرد حالا یکی از بهترین های مس رفسنجان است .

بحرانی در استقلال خوزستان و لیگ برتر سابقه شاگردی ویسی را دارد و حالا با این گل حساس یک تیر و دو نشان زده است! گل او تیم مدعی پاکدشت را متوقف کرد،تیم شهرش شاهین شهرداری بوشهر را به  رده دوم فرستاد و البته ویسی مربی سابق خود را نیز شادمان راهی بوشهر کرد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.