سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر خبر داد

شناسه خبر: 173
تاریخ انتشار: 08 مرداد 1396

شرایط مطلوبی در اردوی بروجن مهیا شده است / برای هر بازیکن پرونده جداگانه پزشکی تشکیل شده است.
به گزارش روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، خداکرم ایزدپناه در خصوص برپایی اردوی بروجن اظهار داشت: یک روز قبل از برپایی اردو به همراه مدیر پشتیبانی و پزشکیار تیم در محل اردو حاضر شدیم تا شرایط موجود را بررسی و هماهنگی های لازم برای برگزاری منظم اردو فراهم شود.
سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر افزود: مجموعه ورزشی که در بروجن برای تیم شاهین شهرداری در نظر گرفته شده دارای دو زمین چمن مناسب، سالن بدنسازی، استخر، جکوزی، سونا و زمین ماسه ای برای تمرینات بدنسازی است که تمام این مچموعه ها در نزدیکی یکدیگر قرار گرفته اند.
ایزدپناه توضیح داد: با تصمیم کادر فنی ۳۰ بازیکن بزرگسال، زیر ۲۳ سال و امید در اردو حضور خواهند داشت که تمرینات از صبح شنبه ۷ مرداد ماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر آغاز و تا روز یکشنبه ۱۵ مرداد ادامه خواهد یافت.
وی اشاره کرد: طبق برنامه و با پیگیری های کادر پزشکی باشگاه تست های پزشکی لازم از بازیکنان در حال انجام و برای هر بازیکن پرونده جداگانه پزشکی تشکیل شده است که در طول فصل نیز بازیکنان تحت مراقبت های پزشکی خواهند بود.
ایزدپناه در پایان تصریح کرد: از آقای دمشقی مدیر عامل باشگاه نیز نهایت تشکر داریم که دستور برپایی این این اردو را صادر کردند تا در ادامه مقدمات برگزاری این اردو فراهم شود و امیدوارم در محیط و آب و هوای مناسبی که در شهر بروجن حاکم است و با درایت کادر فنی تیم به بالاترین مرز آمادگی برسد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.