برگزاری کلاس مربیگری درجه B آسیا در بوشهر

شناسه خبر: 17380
تاریخ انتشار: 05 اسفند 1397

به گزارش روابط عمومی ، دوره مربیگری فوتبال درجه B آسیا میزبانی بوشهر و در ورزشگاه شهید بهشتی از روز دوشنبه ششم اسفند ماه آغاز میگردد.

مسعود پالیزدان رییس کمیته آموزش ، درخصوص برگزاری این دوره گفت: خوشبختانه دوره مربیگری و با حضور چهره های آشنا از فوتبال استان و استانهای همجوار آغاز شده . مدرسی این دوره بر عهده نادر عربی مدرس بین المللی afc و حمید معماری در این امر به ایشان کمک خواهد نمود .

وی ادامه داد: برای برگزاری این کلاس حدود ۱۶ ماه رایزنی کردیم که مربیان استان و علاقه مندان در بستر مناسبی و با کمترین هزینه بتوانند در این دوره ها شرکت کنند و مجبور به گذراندن دوره در استانهای دیگر نباشند .

ایشان افزود :این دوره مربی گری شامل دو پارت ۱۰ روزه است که از تاریخ ۷ اسفند تا ۱۷ همین ماه و پارت دوم در فروردین ماه سال آینده برگزار می گردد.

پالیزدان اظهار داشت :کمیته آموزش در راستای رشد و گسترش علم به روز فوتبال و همچنین ایجاد بستر مناسب برای علاقمندان اقدام به برگزاری دوره های مختلف آموزشی می کند. در این میان استفاده از مدرسان با تجربه نیز باعث خواهد شد تا زمینه رشد و آموزش شرکت کنندگان فراهم شود.

رییس کمیته آموزش در پایان ضمن تشکر پشتیبانی و حمایتهای مادی و فکری متولی فوتبال استان گفت : بی انصافی است اگر از زحمات و حمایتهای تمام وقت محمد نجفی صحبتی نکنیم و از همینجا از ایشان بابت همه زحمات ، کمال تشکر را دارم .


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.