عبدالله ویسی سرمربی شاهین شهرداری پس از برد خانگی تیمش :نسبت به بازی های قبلی بهتر بودیم،دم علی نعمتی گرم که دقیقه آخر یک توپ خوب گرفت!

شناسه خبر: 17597
تاریخ انتشار: 13 اسفند 1397

عبدالله ویسی سرمربی شاهین شهرداری اظهار امیدواری کرد تیمش در پایان رقابتهای لیگ دسته اول لیگ برتری شود.

 

به گزارش فوتبال بوشهر ویسی در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل خبرنگاران با بیان مطلب فوق گفت:امروز بهتر از بقیه روزها بودیم چرا که موفق شدیم چند پاس به یکدیگر بدهیم ،شوت بزنیم ،ضربه ایستگاهی بگیریم و حتی کارهای ترکیبی انجام دادیم.با این حال هنوز هم برای پیشرفت کار داریم اما اکنون نتیجه برای ما مهم تر است.

 

سرمربی شاهین شهرداری ادامه داد:همینگونه امتیاز بگیریم ،باز هم حریفان امتیاز از دست خواهند داد و من امیدوارم این روند تداوم داشته باشد.هفته آینده در خانه حریف بازی داریم و فشار کمتری به لحاظ میزبانی روی ماست هر چند دوست داریم با همه وجود مقابل هواداران خودی بازی کنیم.

 

وی در مورد داوری مسابقه صحبتی نکرد و گفت در این موردی صحبتی ندارم.

 

ویسی پیرامون بازی نکردن بیرانوند تصریح کرد:قبل از اینکه من بیایم نعمتی ۵،۶ بازی در ترکیب بوده و می خواستم فاصله ای بین گلرها نباشد به بیرانوند بازی دادم تا رقابت بالا باشد.دم علی نعمتی هم گرم که دقیقه آخر یک توپ خوب را گرفت.

 

سرمربی شاهین شهرداری بازی نود ارومیه را یک بازی سخت عنوان کرد و در مورد اظهار نظر میثاقیان که گفته بود باید این بازی را ۳بر۱ از شاهین میبردیم اینگونه پاسخ داد:نظر اکبر میثاقیان برای من محترم است نمیدان شاید باید میبردند اما نبردند و با خنده گفت آقای میثاقیان همه بازی ها را باید ببرد و میبره!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.