گزارش روز:در ایرانجوان چه میگذرد؟برد شیرینی که تلخ شد!

شناسه خبر: 17623
تاریخ انتشار: 15 اسفند 1397

ایرانجوان بوشهر در حالی مقابل استقلال اهواز به برتری رسید که ساعاتی پس از این برد همچنان خبرهای بدی از این باشگاه به گوش می رسد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر برد مقابل استقلال اهواز که باعث شادی هواداران این تیم گردید و روحیه ها برای بقا بهتر شد اما درست پس از پایان بازی حمید کللی فرد سرمربی این تیم مقابل خبرنگاران از وضعیت مالی باشگاه گلایه کرد و حتی شنیده می شود تمرینات این تیم تعطیل شده تا تکلیف روشن شود.گویا این بار ماجرا جدی تر از گذشته است و سرمربی با تجربه ایرانجوانی ها می خواهد تکلیف خیلی از مسائل که تا کنون بازگو نشده را یکسره کند!

 

پست اینستاگرامی عطا وزیری در شب پیروزی ایرانجوان نشان می دهد چقدر شرایط این تیم اسفناک بوده و تیم در چه شرایطی به میدان امده است!

او در این پست صفحه شخصی اش نوشته:عاجزانه تقاضا دارم یک نفر دست ایرانجوان را بگیرد،از روز قبل از بازی با استقلال اهواز بیشترین استرس و فشار به من و دوستان وارد شد تا تیم را در هتل اسکان دهیم.عطا وزیری از هزینه غذا ،هزینه نیرو انتظامی و اورژانس حرف زده که با چه مشقتی تیم وارد زمین شده است!

در ادامه این گزارش باید اضافه کرد که ماجرای کناره گیری کیوان هاشم زاده عضو پر نفوذ شورای شهر بوشهر که در این چند ماه سعی داشت به ایرانجوان کمک کند و انصافا کمکهای خوبی به این باشگاه تزریق کرذ اما گویا این اواخر پولی به حساب باشگاه ایرانجوان واریز شده که مبلغی حدود ۵۰ میلیون تومان بوده است اما دلخوری هاشم زاده و دوستانش از همین جا آغاز شده که چرا نباید این پول میان بازیکنان تزریق شود؟! در این میان برخی اعتقاد دارند اگر مدیر عامل یا هر کس دیگر پولی طلب داشته یا دارد اکنون وقتش نیست! بازیکنان و تیم ایرانجوان در شرایط حساس فعلی از همه چیز واجب تر هستند ، وضعیت بدهی های تیم به گونه ایست که همین چند روز پیش رضایت نامه بازیکن صادر شده تا با پول اندک رضایت نامه وی بدهی یک فروشگاه ورزشی پرداخت شود و چرا در این شرایط خاص که پای سقوط یک باشگاه به لیگ سه در میان است نباید پولی را که هاشم زاده به باشگاه اورده ، میان بازیکنان تقسیم شود تا با رویحه بهتر چند بازی باقی مانده را ادامه دهند!

 

به عنوان مثال خبر می رسد بازیکنی تاثیرگذاری مانند علی مولایی که در این بازی های واپسین  توانسته به خط میانی جان تازه ای ببخشد به دلیل پاس نشدن چک ۱۵ میلیون تومانی سر تمرینات حاضر نمیشود و تنها روز بازی به بوشهر می آید.

 

وضعیت تیمهای پایه ایرانجوان هم به شکلی است که همه انها در یکی دو سال اخیر سقوط را تجربه کرده و باشگاهی که روزگاری در نه تنها بوشهر بلکه فوتبال ایران ،بازیکنان زیادی را رو کرده بود حالا با سرخوردگی این نسل مستعد روبرو شده است و باید در این باره یک گزارش مفصل را نوشت که بدون تردید به انها هم خواهیم پرداخت!

این شکل تیمداری و حضور در مسابقات که از ابتدای فصل ایرانجوان با ان همراه بوده فاجعه بار بوده و باید دید علی وزیری به عنوان مدیر عامل باشگاه چه پاسخی به این همه سوال خواهد داشت و بالاخره سرانجام ایراجوان بوشهر با بیش از ۷۰ سال قدمت چه خواهد شد! اصلا در این میان مسئولیت هیات مدیره و هیات موسسین چیست ؟

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.