رضاییان مدیر عامل پارس جنوبی :به بازیکنان قول داده ایم این تا پیش از عید ۲۰درصد قرارداد انها بدهیم

شناسه خبر: 17636
تاریخ انتشار: 16 اسفند 1397

بهرام رضائیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد صدور بیانیه علیه داوری گفت: باشگاه پارس جنوبی اهل بیانیه دادن نیست و نامه اعتراضی ما به سازمان لیگ فوتبال ایران یک نامه رسمی و اعتراض قانونی ما بود. ما به انتخاب داوری بسیار جوان و کم تجربه در پشت دروازه معترض بودیم و همان داور هم بود که علیه تیم پارس جنوبی اعلام پنالتی کرد.

وی با اشاره به دیدار حساس فردای این تیم مقابل سپاهان  گفت: سپاهان یکی از تیم های قدیمی و ریشه دار فوتبال ایران است که هواداران بسیاری در فوتبال ایران دارد. کادر مدیریتی باشگاه سپاهان بسیار خوب است و این تیم از کادرفنی با تجربه و کاربلدی هم بهره می برد اما پارس جنوبی هم یک تیم پرتلاش و سختکوش است که توانسته با وجود همه مشکلاتی که داشته در رده ششم جدول لیگ قرار بگیرد. این رتبه حاصل تلاش و همت بازیکنان و تدبیر مهدی تارتار سرمربی و کادر محترمش است. باید به تیم ششم جدول هم بیش از این احترام گذاشت.

رضائیان تصریح کرد: به بازیکنان پارس جنوبی قول داده ایم که تا قبل از فرا رسیدن سال نو ۲۰ درصد دیگر از مبلغ قراردادهایشان را پرداخت کنیم. آقای موسوی مدیرعامل منطقه ویژه عسلویه تلاش زیادی برای حل مشکلات باشگاه پارس جنوبی می کند که باید از ایشان تشکر کنم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.