پس از شکست پارس مقابل سپاهان رخ داد/فحاشی و حمله به صفحه شخصی رحمان احمدی

شناسه خبر: 17762
تاریخ انتشار: 18 اسفند 1397

دروازه بان تیم پارس جنوبی جم می گوید بعد از بازی به قدری به او فحاشی کردند که مجبور شده صفحه اینستاگرامش را ببندد.

تیم های سپاهان و پارس جنوبی روز گذشته در اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید. تک گل تیم سپاهان در این مسابقه در حالی به ثمر رسید که خیلی ها رای به خروج اشتباه رحمان احمدی دروازه بان باتجربه پارس جنوبی جم دادند و معتقد بودند این گلر دچار اشتباه شده است. از این رو حضور طولانی مدت او در سال های قبل در سپاهان باعث شده تا برخی طرفداران استقلال و تراکتورسازی به صفحه شخصی احمدی حمله کنند و انگ تبانی هم به او بزنند. اتفاقاتی که عصبانیت دروازه بان پارس جنوبی را در پی داشته است.

احمدی در گفت و گو با خبرنگار “ورزش سه” درباره گلی که از سپاهان دریافت کرد، اظهار داشت: من از آنهایی که این قدر قوی اعتقاد دارند اشتباه وحشتناک کردم و توهین های مختلفی به من انجام دادند، می خواهم یکبار دیگر به صورت دقیق تر فیلم صحنه گل را تماشا کنند. ابراهیم صالحی بازیکن خودمان در آن لحظه پایش را جلوی پای من و بدنش را جلوی بدنم می گذارد و اجازه نمی دهد توپ را بزنم. اگر از خود ابراهیم بپرسید، همه چیز مشخص می شود.

وی ادامه داد: متاسفم که اینقدر ناجوانمردانه هرچه از دهانشان بیرون آمده به من گفته اند. من همیشه بهترین بازی هایم را جلوی سپاهان انجام دادم و در همین بازی نیز قبل از گل اول دو سیو عالی داشتم. فکر نمی کنم اینقدر بی تجربه باشم که چنین اشتباهی کنم. درباره صحنه هم توضیح دادم که چه شد.

دروازه بان پارس جنوبی همچنین گفت: آن گزارشگر بی توجهی که در طول گزارش مدام می گوید رحمان احمدی اشتباه کرد، هم صحنه را ببیند. اگر ابراهیم صالحی جلوی من نمی ایستاد این اتفاقات نمی افتاد.

احمدی درباره اینکه صفحه اینستاگرامی اش را بسته است، تاکید کرد: متاسفانه بعد از بازی برخی هواداران تراکتور و استقلال به صفحه ام آمدند و هرچه لایق خودشان است به من نسبت دادند. ایرادی نمی شود به آنها گرفت، چون کسانی که تهمت می زنند خودشان اینکاره اند. من هم تصمیم گرفتم صفحه ام را ببندم چون طاقت این مسائل را ندارم.

وی در پایان افزود: تکرار می کنم که همیشه بهترین بازی هایم را جلوی سپاهان انجام دادم و تاریخ این را نشان می دهد. من سالها است که در این فوتبال هستم و متاسفم که بعضی افراد خیلی راحت دنیا و آخرت شان را می فروشند و بدون توجه به کارهایی که برای تیم ملی و باشگاه هایم انجام دادم، حرف های مسخره می زنند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.