سلمان بحرانی بازیکن بوشهری مس رفسنجان:اینجا احساس آرامش میکنم/ شاهین ،لیگ برتری شود ما هم خوشحال خواهیم شد

شناسه خبر: 17806
تاریخ انتشار: 20 اسفند 1397

سلمان بحرانی هافبک بوشهری مس رفسنجان که در نیم فصل دوم لیگ یک راهی این تیم شده می گوید :اگر گلهای من باعث شود تیم شهرم به لیگ برتر برسد باعث خوشحالی است.

 

به گزارش فوتبال بوشهر بحرانی که در هفته های اخیر یکی از ستاره های مس رفسنجان بوده و تا کنون چهار گل حساس را برای آنها به ثمر رسانده در این باره به خبرنگار ما گفت:خوشحالم گلهایم برای تیم امتیاز آور بوده و امیدوارم تا اخر فصل این روند ادامه داشته باشد. از وقتی که اینجا آمدم شرایط خوبی پیدا کردیم و شخصا دوست دارم تیم رتبه تک رقمی را در جدول بدست اورد.

 

بازیکن سابق استقلال خوزستان که سابقه گلزنی در لیگ قهرمانان آسیا را نیز در کارنامه دارد در مورد عملکرد خودش در این فصل لیگ یک افزود:ابتدای فصل تصمیم گرفتم از استقلال خوزستان جدا شوم و اکنون که با شما صحبت میکنم از این تیم طلبکار هستم و حتی به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرده ام چرا که تنها راه درآمد ما از فوتبال است اما بیش از ۲۰۰ میلیون تومان طلبکار هستم و امیدوارم  هر چه زودتر وکلیم حق من را بگیرد.

 

بحرانی تصریح کرد:ابتدای فصل از تیمهای مختلف لیگ یک و حتی یک تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم اما یک پیشنهاد از لیگ برتر عمان بدستم رسید و با توجه به عملکردم در لیگ قهرمانان آسیا ،تصمیم گرفتم راهی عمان شوم که در آخرین روز مذاکراتم در مسقط به توافق نهایی نرسیدم و من تقریبا بهترین روزهای نقل و انتقالات را از دست دادم. با این حال با توجه به تجربه حضورم در شهر شیراز به فجر شهید سپاسی پیوستم. ناگفته نماند قبل از رفتنم به عمان از تیم شهرم شاهین شهرداری پیشنهاد داشتم و حتی مذاکراتی صورت گرفت اما بنا به برخی دلایل که اکنون زمان بازگو کردنش نیست قسمت نبود امسال در تیم شاهین بازی کنم .در نیم فصل که از فجر جدا شدم و مهابادی این لطف را در حقم کرد بتوانم برای بهبود وضعیت مالی زندگی ام شیراز را ترک کنم به همین دلیل و به احترام تیم شهید وقتی به فجر گل زدم خوشحالی نکردم.

 

وی در مورد گلزنی هایش بخصوص به تیم های مدعی بالای جدول گفت:اینجا آرامش دارم و خوب تمرین میکنم ،ضمن اینکه جو تیممان عالی است و بچه برای بالا کشیدن مس رفسنجان در جدول همه تلاششان را انجام می دهند.حالا به تیمهای رقیب گل بزنیم اول هواداران مس خوشحالند که به انها تبریک میگویم ،خیلی اتفاقی به سود شاهین شهرداری هم شده ،انهم صلاح خداست.

 

بحرانی پیرامون حضور چهار بازیکن بوشهری در مس رفسنجان اینگونه توضیح داد:اینجا از بوشهری ها خاطرات خوبی دارند.از گذشته مسعود نظرزاده،داود دشتپوری و حمید فرد در این تیم بازی کرده اند که فقط به نیکی از اخلاق و فوتبال انها یاد میکنند که برای ما هم افتخار است .حالا که من ،امین،مصطفی و امیر هم در مس رفسنجان توپ می زنیم و شکر خدا عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته ایم.

 

بازیکن بوشهری مس رفسنجان در خاتمه گفت:فصل بعد فقط به لیگ برتر فکر میکنم و دوست دارم باز هم به لیگ برتر بازگردم.با این حال دوست دارم بهترین عملکرد ممکن را با پیراهن مس رفسنجان از خود به نمایش بگذارم تا هواداران این تیم از من راضی باشند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.