مهاجری سرمربی ماشین سازی تبریز:ورزشگاه اینجا تبدیل به مخروبه شده،ضد فوتبال بازی نکردیم

شناسه خبر: 17944
تاریخ انتشار: 24 اسفند 1397

رضا مهاجری سرمربی تیم ماشین سازی تبریز در نشست خبری پس از بازی با پارس جنوبی اظهاراتی علیه داور مسابقه انجام داد و همچنین از وضعیت چمن ورزشگاه جم انتقاد کرد. صحبت های او را در ادامه می‌خوانید.

 

نیمه دوم شرایط جوی به نفع ما شد

خسته نباشید می‌گویم به بازیکنان دو تیم، بازی پرفشاری بود و جم هم موقعیت‌های خوبی در نیمه اول داشت. ولی توانستیم هم جم را و هم جریان باد را در نیمه اول کنترل کنیم، در نیمه دوم شرایط جوی و باد به نفع ما بود و کمک کرد راحت تر به دروازه جم برسیم.

 

ورزشگاه تبدیل به مخروبه شده

بچه ها امروز جان کندند و به آنچه لایقش بودند رسیدند، امیدوارم موفق باشند اما آن چه من را ناراحت کرد شرایط زمین جم است، من نمی‌دانم در یک سال گذشته چه اتفاقی رخ داده. ما پارسال با پدیده از اینجا به عنوان یکی از بهترین زمین ها یاد کردیم. اما الان تبدیل به مخروبه شده، جم بیشتر ضرر می‌کند چون ما یک بازی می‌کنیم و می‌رویم، جم که میزبان اینجاست ضرر می‌کند، امیدوارم به خاطر علاقه‌مندی که هست و تیمی که هست، رسیدگی کنند.

 

فرهنگ مردم جم باید الگو شود

به نظر من باتوجه به بضاعتی که این شهر دارد، خون گرمی مردم و حضورشان در ورزشگاه زبان‌زد و خیلی قابل تقدیر است، اما باید شرایط را بهتر کنیم تا علاقه‌مندی هم بیشتر شود. به نظر من فرهنگ مردم جم جزو بهترین ها در ایران است و امیدوارم این فرهنگ تحت الشعاع نتیجه قرار نگیرد.

 

ضد فوتبال بازی نکردیم

من مخالف شما هستم، دو بازیکن ما روی زمین افتادند که هر دو مصدوم شدند، خالقی فر افتاد و عوض شد، مهری هم. در صحنه ده خسوس هم داور اشتباه کرد چون خطا بود اما نگرفت. شما یک مورد دیگر بیاورید که ما خودمان را زمین زده باشیم. من حتی گلایه دارم یک صحنه ما توپ را بیرون زدیم و تعویض شد اما جم فیرپلی نکرد.

 

به داوران فشار وارد نکنیم

ما روزهایی که داور اشتباه می‌کرد برایمان بازهم خسته نباشید می‌گفتیم و امروز هم خسته نباشید می‌گویم، بگذاریم این ها کارشان را بکنند، ما از این ها بهتر داریم؟ چند بازی حق مسلم ما بود بازی را نبازیم و اشتباه داوری بود اما این تحت فشار قرار دادن باعث اشتباه می‌شود. ما در ۴ بازی اول یک داور دو بار برایمان قضاوت کرد اما تا الان خیلی از داوران باتجربه برای ما قضاوت نکرده اند که این اشکال دارد. امروز مهربانی داور به سمت جم بود تا ما.

 

مصدومیت تعویضمان را عوض کرد

ما باید بازیکن دیگری را تعویض می‌کردیم و شرایط تعویض ما تغییر کرد وقتی متاسفانه سعید مهری آسیب دید. انتظار داشتیم کادر مدیریت نیمکت ما زودتر این را اعلام می‌کرد، چون اگر تحت فشار و روی کرنرها گل می‌خوردیم واقعا بد می‌شد و زحمات ما هدر می‌رفت.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.