چند نکته از تیم پر امید شاهینی ها که لیگ برتری شد

شناسه خبر: 18036
تاریخ انتشار: 26 اسفند 1397

امیدهای شاهین شهرداری بوشهر در یک فصل بدون نوسان موف شدند راهی لیگ برتر امیدهای ایران شوند تا این باشگاه با یک پتانسیل بالا از لحاظ سرمایه های انسانی به راهش ادامه دهد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در حالی که تا همین چند سال پیش ایرانجوان دیگر تیم بوشهری در رده های سنی پایه عالی عمل کرده بود اما به یکباره تحولات مدیریتی این باشگاه را در یک بحران قرار داد،حالا در باشگاه رقیب یعنی شاهین شهرداری تیمهای پایه شرایط بسیار خوبی را سپری میکنند.

 

 

شریفی رو ابرها

این مربی جوان و بدون سر وصدای بوشهری چند سالی است آرام و بدون ادعا در فوتبال پایه کار میکند.

ابراهیم شریفی یکی از بهترین نسل های امید فوتبال بوشهر را لیگ برتری کرد و نشان داد مایه های بزرگ شدن را دارد. شریفی در کارش جدی است و سعی می کند بدون جار و جنجال در امر مربی گری راه پیشرفت را در پیش گرفته ،فوتبال بوشهر در دنیای مربی گری هم شاید به زمانی رسیده که باید روند پوست اندازی این قشر را شاهد بود.هر چه از این دست مربیان با دانش و بدون حاشیه زیاد شود خبر خوبی است.

 

 

 

علی آقا پورشاکر ناظر درخشش شاگردان سابق

در حاشیه مرحله نهایی رقابتهای امیدهای ایران که با صعود تیمهای سپاهان اصفهان و شاهین شهرداری، یک چهره توجه ما را به خود جلب کرد.

علی پورشاکر از جمله بازیکنان سابق شاهین که در دنیای مربی بخصوص رده نونهالان زمانی و در اوج بی پولی باشگاه شاهین زحمات زیادی کشید.علی آقا در بازی های امید نظاره گر بازی بازیکنانی بود که در رده نونهالان کم برای انها زحمت نکشید.از محبی و مشایخ گرفته تا متین کریم زاده ای که راهی پارس جنوبی شده است.همه اینها در رده نونهالان شاگرد علی پورشاکر و میثم وفایی بودند که آنجا هم طعم صعود را چشیده بودند.اخلاق خوش و مرام علی پورشاکر در بین بازیکنان آن دوره زبانزد است و باید قدر همچین بزرگانی را دانست.

 

 

هوپناه گلری برای آینده نزدیک شاهین

فوتبال بوشهر همچنان در حال پرورش گلرهای خوبی است اما در رده بزرگسالان آنها را شاهد نیستم و نهایت برای پر کردن لیست به انها بها داده می شود!

محمد حسین هوپناه دروازبان جسور و آینده دار تیم امید شاهین شهرداری از جمله بهترینهای تیمش لقب گرفت.او در یک بازی حساس حتی پنالتی هم گرفت و کلا خوش روحیه درون دروازه قرار میگرید.از این جنس گلرها کم نداشته و نداریم ،فقط کافیست سرمربیان محترم در رده بزرگسالان همان ابتدای فصل به انها بها دهند و شاهد گلر غیربومی از آن سر دنیا برای نفر سوم نباشیم!

هوپناه با فیزیک مناسب و رفلکس های خوبش نشان داد باید نظر ها به سمت او برود،این دروازبان جسور اگر می خواهد در مسیر درست پیشرفت قرار بگیرد ،فقط باید به حرف مربیانش گوش دهد و از انجام حرکات اضافی پرهیز کند که آینده از آن اوست.

 

 

پرتاب های اوت ابراهیمی نفس رقبا را گرفته بود

این پسر ۱۹ ساله با پرتاب های اوتش می تواند هر تیمی را برای رسیدن به گل امیدوار کند.

دفاع چپ خوش استیلی بنام علی ابراهیمی که برای تیم شریفی بدون اشتباه کار کرد و اگر قدر خودش را بداند می تواند پله های پیشرفت را آرام آرام طی کند.او در هر بازی با پرتاب های بلند خود حریف را مجبور به رفتن در هجده قدم میکرد و نشان داد یکی از جدید ترین پرتاب کننده های اوتی فوتبال ایران می تواند لقب بگیرد.

ابراهیمی در دفاع چپ دور نمیخورد و حتی همین حالا هم می تواند در لیگ یک از او به عنوان یک دفاع چپ مطمئن استفاده کرد.پرتاب های اوتی ابراهیمی چنان در بازی های امید کشوری به چشم آمد که یکی از اعضای کادر فنی تیم امید سپاهان اصفهان می گفت اگر امیر قلعه نوعی پرتاب های این بچه را ببیند فورا برای گرفتن او به بوشهر خواهد آمد!

 

 

 

 

مشایخ ،لیدر میانه میدان شاهین/ این همه استعداد …..

تیم امید شاهین شهرداری کم بازیکن خوب نداشت،از رئیسی ،غریبی،حاجب، گرفته تا احمدی،هاشمی،معلم،سعیدیان،دلنوازی،رشتی،خلیفه،تکین،محمودی،صبری،هنردیده،اوس،مشایخ و…. ! داشتن این همه بازیکن با استعداد برای هر باشگاهی غنیمت است.در دل این بازی ها و حتی در مرحله اول محمد مشایخ هافبک وسط و طراح امیدهای شاهین با گلزنی های متوالی به چشم امد.فیزیک مناسب و پرشهای درجا روی ضربات ایستگاهی از جمله نکات بارز فوتبالی این جوان است.مشایخ که ابتدای فصل با کج سلیقگی به تیم بزرگسالان نیامد از بازیکنانی که نیم فصل با قرارداد میلیونی دیپورت شدند بهتر بود اما داستان مرغ همسایه و غاز در شهر بوشهر همچنان ادامه دارد.با این وجود این پسر  می تواند یک محمد محبی جدید در فوتبال بوشهر باشد و ادامه دهنده راه دیگر پدیده های چند سال اخیر ،کافیست بدون حاشیه این نسل راه موفقیت را طی کنند.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.