میثم نقی زاده بازیکن پارس جنوبی جم:امیدوارم مسئولان استانی به یاری ما بیایند

شناسه خبر: 18177
تاریخ انتشار: 13 فروردین 1398

هافبک باتجربه پارس جنوبی جم اعتقاد دارد تیمش در بازی های گذشته اسیر بدشانسی شده و نتوانسته نتایج خوبی را به دست آورد.

میثم نقی زاده  درباره شرایط تیم پارس جنوبی جم عنوان کرد: متاسفانه در بازی های گذشته تیم ما بدشانسی های زیادی آورده و نتوانستیم آنطور که باید نتیجه بگیریم. نمونه بارز این اتفاقات مقابل پدیده مشهد بود که می توانستیم پیروز شویم، اما اسیر اتفاقات نادر فوتبال شدیم و شکست خوردیم. فکر می کنم ما در هفته های گذشته بدشانس ترین تیم لیگ برتر بوده ایم. بازی های سختی مقابل تیم هایی مثل استقلال، سپاهان و پدیده داشتیم که می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم اما با اختلاف کم باختیم و امتیازی نگرفتیم.

وی ادامه داد: با همه مسائل موجود باید اتفاقات گذشته را فراموش کنیم و دل به آینده ببندیم. بعد از دیدار با پدیده مشهد همه چیز را به تقدیر سپردیم و حالا تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا بتوانیم در دیدارهای آینده به چند موفقیت خوب برسیم و دل هواداران را شاد کنیم.

هافبک باتجربه پارس جنوبی درباره دیدار با استقلال خوزستان گفت: با اینکه ما در لیگ برتر تقریبا شرایط مان مشخص شده و می دانیم که در میانه های جدول باقی می مانیم اما به هر بازی به چشم یک فینال نگاه می کنیم و تا آخر لیگ همه تلاشمان را برای کسب برد انجام می دهیم.

نقی زاده درباره شرایط مالی پارس جنوبی تاکید کرد: فکر می کنم ما جزو معدود تیم هایی بودیم که قبل از عید نوروز پولی نگرفتیم. این شرایط برای همه بازیکنان سخت است. با این حال آقای رضاییان مدیرعامل باشگاه صحبت های جدیدی انجام دادند و قرار شده تا آخر فروردین درصدی پول دریافت کنیم. امیدوارم همه مسئولان استانی دست به دست هم بدهند تا شرایط تیم خوب شود و روزهای بهتری را تجربه کنیم.

 

ورزش سه


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.