مهدی تارتار:این برد تقدیم به هوادارانمان که پای تلوزیون بازی را نگاه کردند/ مغرور نمی شویم!

شناسه خبر: 182
تاریخ انتشار: 08 مرداد 1396

مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی جم در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش مقابل گسترش فولاد صحبت هایی را برزبان آورد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:
خوشحالم به بازی برگشتیم
بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم برای برد به میدان آمده بودند بعد از گل زودهنگامی که خوردیم شوکی به تیم ما وارد شد. خوشحالم به بازی برگشتیم که یک پنالتی را هم از دست دادیم و شرایط برای ما سخت بود اما برگشت به بازی و برد ۴ بر یک ارزشمند است. باید از تک تک بازیکنانم تشکر کنم. به نمایندگی از کادر فنی از بازیکنانم تشکر کردم. توپ و میدان در اختیار ما بود و به پیروزی رسیدیم.
می خواستم به نانگ استراحت دهم
او دیر به ما اضافه شد و در تمرینات پیش از فصل حضور نداشت؛ ما هم به نتیجه دلخواه رسیده بودیم و می‌خواستم به او استراحت بدهم تا آسیبی نبیند.
دوست نداشتم بازیکنی مصدوم شود
ما به نتیجه دلخواه رسیده بودیم، نمی‌خواستم بازیکنانم خسته شوند زیرا هفته آینده در گرمای شهر جم یک بازی سنگین داریم و نمی‌خواستم بازیکنانم آسیبی ببینند.
می توانستیم وقت کشی کنیم
گسترش تیم ضعیفی نبود آنها هفته گذشته هم بازی دوستانه خوبی را مقابل تراکتورسازی انجام داده بودند. در بازی امروز بعد از ۱۰ نفره شدن بد‌ن‌هایشان تحلیل رفت که آنهم دلیلش حفظ توپ بازیکنان ما بود که بازیکنان گسترش را خسته کردند. ما می‌توانستیم خودمان را به زمین بیندازیم و وقت تلف کنیم اما با حفظ توپ یک بازی تمرینی خوب را انجام دادیم.
انتقاد از چمن ورزشگاه یادگار
هوا بسیار گرم است و بازی هم زیر نور برگزار شد قطعا اگر بازی ساعت ۶ عصر انجام می‌شد شرایط فرق می‌کرد. معتقدم بازی امروز با توجه به این شرایط کیفیت چندانی نداشت. اگر زمین هموار باشد می‌توان فوتبال بسیار بهتری ارائه کرد.
گسترش باید هواداران را به ورزشگاه بکشاند
من فکر می‌کنم گسترش باید آنقدر خوب باشد که تماشاگرانش به ورزشگاه بیایند چرا که هوادار بسیار در عملکرد این‌ها تأثیرگذار هستند هر چند که گسترش از ابتدا هم تماشاگران زیادی نداشت.
مغرور نمی شویم
اتفاقاً اواخر بازی در مورد این موضوع صحبت کردیم ما تیمی جوان و باتجربه داریم، بازیکنان باتجربه ما آنقدر خوب هستند که اجازه ندهند جوانان دچار غرور شوند. ضمن اینکه ما تا ۲۴ ساعت آینده باید خوشحالی کنیم و سپس غرور باید از بین ما برود تا به فکر آینده باشیم چرا که همیشه قرار نیست حریف ما ۱۰ نفره شود.
این پیروزی تقدیم به هواداران
این پیروزی را به تمام هواداران تیم پارس جنوبی که از پای گیرنده‌ها بازی را دیدند تقدیم می‌کنم. گسترش امروز بد بازی نکرد اما ۱۰ نفره شدن آنها کارشان را خراب کرد من نمیتوانم نقاط ضعف این تیم را در رسانه اعلام کنم اما باید بگویم که نقاط ضعفی داشتند و ما آنها را به خوبی آنالیز کردیم درمجموع تمام بازیکنان من امروز خوب بودند و از آنها تشکر می‌کنم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.