دو بازیکن سابق شاهین در چالش صعود!

شناسه خبر: 18314
تاریخ انتشار: 17 فروردین 1398

عباس پوخسروانی بازیکن سیرجانی و سابق تیم شاهین بوشهر که در شهر خود آقای گل لیگ آزادگان شد و در شاهین بوشهر برای خود نامی دست و پا کرد حالا در تیم زادگاهش یک صعود دیگر را می تواند تجربه کند.

به گزارش فوتبال بوشهر پورخسروانی که فصل گذشته در شاهین شهرداری صعود به لیگ یک را تجربه کرد ،امسال در گل گهر سیرجان حضور دارد و حتی بازوبند کاپیتانی تیم شهرش را بر بازو می بندد.گل گهر سیرجان با وینگو بگویچ کروات در صدر جدول لیگ دسته یک قرار دارد و باید دید بازیکن سابق شاهین شهرداری برای دومین سال پیاپی طعم صعود را خواهد چشید؟!

 

دیگر بازیکن سابق شاهین محسن ایران نژاد که بعد از حضور در تیمهای سپاهان ،راه آهن و دیگر تیمهای لیگ برتری به تیم دسته دومی آرمان گهر سیرجان پیوسته نیز برای صعود به لیگ دسته اول شانس زیادی دارد.آرما گهر با قاسم شهبا در صدر جدول یکی از گروه های لیگ دو قرار دارد و ایران نژاد از نیم فصل دوم پیراهن تیم مدعی صعود زادگاهش را بر تن کرده تا در سالهای پایانی فوتبالش یک صعود تاریخی را جشن بگیرد.

 

این دو بازیکن سیرجانی که توسط حمید کللی فرد به شاهین و فوتبال ایران معرفی شدند با توجه به خصوصیات اخلاقی که داشتند، همواره در بوشهر از محبوبیت زیادی برخوردار بودند .

 

تصویر مرتبط

 

نتیجه تصویری برای عباس پورخسروانی گل گهر سیرجان


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.