نگاهی به انتخابات پیش‌روی هیئت فوتبال استان بوشهر/ یک میز و این همه خواهان!

شناسه خبر: 1859
تاریخ انتشار: 11 شهریور 1396

تا کمتر از دو ماهه دیگر تکلیف یکی از پر سر و صداترین هیئتهای ورزشی استان روشن خواهد شد که بدون شک باز هم شاهد حاشیه‌هایی پیرامون انتخاب رییس هیات فوتبال استان بوشهر خواهیم بود!هفته پیش و در روزهای آخر نام نویسی برای ثبت نام متقاضیان حضور در هیات فوتبال ،نامهایی مطرح شد که هر کدام می‌تواند بر جذابیتهای یک رقابت حساس افزایش دهد.

نامهایی بر سر زبانها افتاد و اظهار‌نظرهای متفاوتی در فضای مجازی مطرح شد که همه یک نکته را بیش از گذشته یادآوری کرد: این رقابت و این میز ریاست چقدر خواهان دارد!

هم اکنون محمد نجفی رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر در واپسین روزهای دوران مدیریت خود بر این مسند است و البته خود را یکی از کاندیدای رسمی انتخابات پیش‌رو معرفی کرده است.نجفی که در دوران ۴ ساله حضورش افت و خیزهای فراوانی را تجربه کرده است همچنان یکی از گزینه‌های جدی انتخابات است که مهمترین اتفاق دوران حضور او را باید رشد و توسعه فوتبال پایه عنوان کرد.

افرادی مانند سیدعلیرضا کازرونی، امیرحسین محتشم و روح‌الله ارشادی از جمله افراد نزدیک به رئیس هیئت فوتبال کنونی هستند که به نظر می‌رسد در حمایت از وی خود را برای جریان انتخابات آینده آماده کرده‌اند!

سیدمحمدحسین سیدزاده یکی دیگر از افرادی است که بعد از سالها دوری از فوتبال بار دیگر نام‌نویسی کرده است. سیدزاده که خود فوتبالیست بوده و حتی سابقه ریاست در همین هیئت طی سالهای گذشته را در کارنامه دارد.

نیما کشتکار دروازبان سابق شاهین بوشهر که به نظر می‌رسد یکی از جوانترین افرادی است که نام‌نویسی کرده، کشتکار هم اکنون یک مدرسه فوتبال دارد و در امر آموزش مشغول به کار است.

عبدالرسول رمضانی معاون شهرداری بوشهر و از جمله مغزهای متفکر اطراف میگلی‌نژاد که او هم برای ریاست هیئت فوتبال نام‌نویسی کرده است.

مهدی فرامرزی کارمند و کارشناس اداره کل ورزش و جوانان استان که بارها و بارها خود را از منتقدان ریاست فعلی هیئت، معرفی کرده است!

رضا صفازاده بازیکن سابق شاهین که هم اکنون در هیئت مدیره باشگاه شاهین شهرداری نقش عضو سخنگو را ایفا می‌کند.

یوسف اطمینان داور دشتستانی که سالهای پیش حتی در لیگهای کشوری هم سابقه قضاوت داشت و هم اکنون به عنوان منتقد شماره یک مدیریت محمد نجفی، برای حضور در انتخابات نام‌نویسی کرده است.

شاید عجیبترین فرد ثبت‌نام کننده روز آخر این نام بود: محمد دوانی! رئیس سابق هیئت فوتبال استان که در دوره قبل به شدت از نحوه برگزاری انتخابات و رفتارهای صورت گرفته با خود، ناراحت بود. دوانی که در این چهار سال به همراه باشگاه شخصی خودش توحید در لیگهای پایه استان و حتی کشور حضور داشت با حضور دقیقه نودی خود، تنور این انتخابات را گرم کرد و به عبارتی همه را غافلگیر کرد.

در این میان نامهایی نظیر: ولید صفری، محسن گلستانی، علی آزاده‌فرد، یونس موسوی، جرجیس غریبی و عباس لطفی‌نژاد هم نام‌نویسی کرده‌اند و باید تا ۱۵ شهریورماه منتظر ماند و تأیید نهایی افراد را بیشتر زیر ذره‌بین قرار داد.

آنچه مشخص است و می‌تواند این انتخابات را تحت‌تأثیر قرار دهد ،حضور افراد سرشناسی است که هر کدام در مقاطع مختلف با یکدیگر دچار اختلاف سلیقه بوده‌اند و حالا می‌خواهند در یک رقابت جذاب برای فوتبال استان تصمیم‌گیری کنند.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.