هفته پایانی لیگ دسته دوم/ ایرانجوان بوشهر ۱ شهرداری بم ۲ / ایرانجوان بوشهر رسما به لیگ دسته سوم سقوط کرد،شاهکار مدیریتی در طول دو فصل کامل شد

شناسه خبر: 18638
تاریخ انتشار: 28 فروردین 1398

هفته پایانی لیگ دسته دوم کشور برگزار شد و ایرانجوان بوشهر با شکست خانگی مقابل شهرداری بم رسما به لیگ دسته سوم سقوط کرد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر شاگردان حمید کللی فرد که با یک برد خانگی می توانستند در لیگ دو باقی بمانند ،بازی را خوب شروع کردند و حتی در نیمه اول توسط نادری به گل رسیدند.این گل حاشیه امنیتی برای بقا نبود و در نیمه دوم ورق برگشت.اشتباهات عجیب و غریب و بی انگیزگی در دقایق پایانی باعث شد تا بر خلاف جریان بازی تیم بمی به سود مس نوین کرمان دیگر نماینده استانش بازی کند و با دو گل نتیجه موفقی را در بوشهر کسب کند.

 

این بازی در پایان نود دقیقه با نتیجه ۲بر۱ به سود مهمان خاتمه یافت و ایرانجوان بوشهر تیمی با قدمت ۷۰ ساله و معرفی بازیکنان بزرگ به فوتبال ایران در نهایت بهت و ناراحتی بیش از هزار هوادار این باشگاه راهی لیگ سه شود.

 

گاف های عجیب ،رفت امد مربیان در طول دو سال اخیر و اتفاقات عجیب که فقط در ایرانجوان رخ میداد باعث شد تا در واپسین روزهای فروردین ۹۸ یک سقوط تاریخی و غمناک در کارنامه مدیریت ایرانجوان ثبت شود.

 

هواداران ایرانجوان در پایان بازی اشک ریزان و برای دومین سال پیاپی  یک سقوط دیگر را تجربه کردند و به شدت از نحوه مدیریت این باشگاه انتقاد کردند.

 

 

 

سایر نتایج هفته پایانی:

مس نوین کرمان  ۳ – ۱   شهرداری همدان
خوشه طلایی ساوه  ۲ – ۱سردار بوکان
چوکا تالش   ۵ – ۱   استقلال اهواز
آوالان کامیاران   ۰ – ۱   مقاومت تهران
فولاد نوین اهواز   ۲ – ۰   داماش گیلان
ایرانجوان بوشهر   ۱ – ۲   شهرداری بم


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.