سوژه های جذاب بازی شاهین و ملوان/عکس نوشت:از نگاه ویسی تا مهار بهترین گلزن لیگ توسط نوروزی

شناسه خبر: 18700
تاریخ انتشار: 29 فروردین 1398

 

شاهین شهرداری بوشهر در هفته ای که مدعیان پیروز شدند با دو گل ملوان را شکست داد.این برد چند نکته مهم داشت از جمله سوزه هایی که خبرنگار ما از عکسهای مهدی جعفری استخراج کرده است.

 

بوشهری ها عادل را تنها نگذاشتند

ماجرای حذف فردوسی پور و برنامه نود در هفته های اخیر واکنش های زیادی میان مردم و فضای مجازی داشته است.پر بیننده ترین برنامه تلوزیونی و یکی از موفق ترین و بدون رقیب ترین اتفاقا صدا و سیما در ۲۰ سال اخیر با بی مهری عجیبی مواجه شده که فوتبالی ها هم واکنش نشان داده اند.تماشاگر خوش ذوق بوشهری با این “پارچه نوشته” علاقه خود را به برنامه نود و مجری مجبوبش نشان داده است.

 

 

 

 

 

نوروزی، آقای گل لیگ را مهار کرد 

بهروز نوروزی مدافع بلند بالا و خوش استیل شاهین شهرداری در چند هفته اخیر یکی از بهترینهای تیمش لقب گرفته است. این مدافع ۲۵ ساله حالا در قلب خط دفاعی شاهین کنار غلامعلی تبار یک زوج موفق را تشکیل داده اند.نبرد بهروز و مغانلو یک نبرد کاملا فیزیکی و هوایی بود که مدافع بوشهری ها بهترین گلزن لیگ دسته اول را تا این هفته ۱۴ گل زده بود را مهار کرد تا خط دفاعی و دروازبان شاهین شهرداری یک کلین شیت موفق دیگر را ثبت کنند.بهروز نوروزی مقابل تیمی بازی کرد احمدزاده سرمربی آن بود،احمد زاده بهروز را در تست های فنی شاهین شهرداری پسندید و این پسر محله سرتل در بازی مقابل ملوان به مربی سابق خود نشان داد در مورد انتخاب او هیچ اشتباهی مرتکب نشده است.او نماینده نسل محجوب و کم حرف فوتبالی بوشهر است که می خواهد در لیگ برتر هم خودی نشان دهد.

 

 

 

 

 

حضور چند هزار نفره بوشهری ها ،عامل اصلی برد شاهین

یکی از اهالی فوتبال که مویی سفید کرده پس از پایان بازی شاهین ملوان می گفت:این برد را مدیون حضور یکپارچه تماشاگران هستیم.برد مال اینهاست.جوانان ملوان با دیده این جمعیت به قولی کپ کردند و همان ابتدای بازی نفسشان گرفت.ورزشگاه شهید بهشتی بعد از سالها بار دیگر تقریبا پر شد و این حضور اهالی فوتبال از سراسر استان برای شاهین یک غنیمت است.

 

 

 

نگاه معنی دار ویسی  

ویسی پس از گل اول اینگونه به تشویق بوشهری ها پاسخ داد.سرمربی خوزستانی شاهین شهرداری حالا بیش از گذشته محبوب سکوهاست

ویسی پس از قهرمانی با استقلال خوزستان بدنبال مجالی برای نشان دادن توانایی های خود بود و اکنون به بوشهر آمده تا سومین مربی تاریخ استان باشد که با یک تیم به لیگ برتر می رسد.او در این سه هفته ای که گذشت در مصاحبه هایش با اعتماد بنفس بیشتری از صعود گفته و امیدوار است مقابل پاکدشت با یک برد جشن صعود را برگزار کند!

سرمربی شاهین شهرداری در آخرین بازی شاهین بارها تشویق شد و حالا در اندیشه یک لبخند خاص با طعم لیگ برتری است.

 

 

 

 

دو گلزن شاهین ،یکی هفت یکی هشت

بهمن سالاری و میلاد صارمی دو گلزن شاهینی ها مقابل ملوان بودند.سالاری روی هوا عالی کار کرد و موفق شد هشتمین گل فصلش را به تیم سابقش بزند.گل دوم را کاپیتان شاهینی ها به ثمر رساند و همچنان در آرامش شادی پس از گل را بروز می دهد.صارمی نشان داده در اوج دوران بلوغ فوتبالی است و این بازوبند را قدر دان است.بازوبندی که سالها بزرگان شاهین بر بازو بسته اند و حالا پسری از شهر بوشهر بر بازو بسته است.گلهای حساس این دو در فصل اخیر شاهین را تا روز آخر مدعی صعود قرار داده . باید امیدوار بود در مقابل پاکدشت هم گلزنی کنند.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.