نکته روز:چه کسی پاسخگوی سئوالات هواداران ایرانجوان خواهد بود؟

شناسه خبر: 18824
تاریخ انتشار: 02 اردیبهشت 1398

ایرانجوان بوشهر تیم قدیمی و با سابقه بوشهری برای دومین سال پیاپی طعم تلخ سقوط را تجربه کرد و این بار راهی لیگ دسته سوم کشور گردید.

 

به گزارش فوتبال بوشهر معمولا در همه جای دنیا رسم بر این بوده که وقتی تیمی سقوط میکند یا نتایج اینچنینی در طول دو سال را کسب میکند ،افکار عمومی منتظر پاسخگویی مدیران آن باشگاه هستند.هواداران ایرانجوان که در پایان بازی مقابل شهرداری بم به شدت از وضعیت مدیریت و تیمداری دو سال گذشته شاکی بودند ناراحتی خود را با صدای بلند فریاد زدند و خواستار کنار رفتن عوامل باشگاه بودند.

 

چه ایرادی دارد علی وزیری به عنوان مدیر عامل و حتی کیوان هاشم زاده که بعد ها برای کمک به ایرانجوان وارد باشگاه شد،از هزینه ها و اقدامات خود به شکل شفاف پرده بردارند .در این میان بازیکنان در صفحات شخصی خود کنایه هایی را مطرح کرده اند که هر کدام می تواند سررشته خیلی از مسائل باشد.از طرفی شاید کادر فنی های مختلف از ابتدای فصل تا کنون نیز حرفهایی داشته باشند که می تواند هواداران را بیش از گذشته روشن کند و حداقل بدانند در باشگاه آنها چه گذشته،شاید نیاز باشد نهادهای بالاتر نیز  ورود کنند و یک بار برای همیشه تکلیف این باشگاه با سابقه بوشهری روشن شود.

در این میان یک کلاف سردرگم همچنان باقی مانده ،ایرانجوان هیات مدیره دارد؟ این هیات مدیره در طول دو سال اخیر چه کارهایی انجام داده و اکنون پس از این همه ناکامی از مدیر عامل و دیگر عوامل باشگاه جوابی گرفته اند یا خیر؟ این همه املاک باشگاه که ثروت بسیار زیادی بشمار می رود در چه شرایطی قرار دارند و آیا باید دو قطعه زمین بزرگ بنام باشگاه ایرانجوان بلا استفاده باقی بمانند؟!

 

در مورد سقوط ایرانجوان و البته ناکامی عجیب و نابودی تیمهای پایه این باشگاه یک گزارش مفصل خواهیم نوشت!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.