ویسی بعد از صعود با شاهین به لیگ برتر مطرح کرد:خوشحالم بدون باخت در این سه ماه لیگ برتری شدیم/ بودجه معقولی برای فصل آینده به مسئولان باشگاه پیشنهاد داده ام

شناسه خبر: 18840
تاریخ انتشار: 03 اردیبهشت 1398

عبدالله ویسی سرمربی موفق شاهین شهرداری بوشهر پس از صعود شاهین به لیگ برتر در حالی که با چشمان اشکبار مقابل دوربین های خبرنگاران قرار گرفته بود گفت:من سه ماه در بوشهر بودم و روزهای خوبی را کنار مردم بوشهر سپرس کردم.خوشحالم که یکی از پاکترین صعودهای ممکن را رقم زدیم.

 

وی افزود:من بدون باخت و با کمترین گل خورده به لیگ برتر رسیدم و خوشحالم که اکنون مردم خوشحالند.من در لیگ یک نبودم اما خیلی چیزها را شنیده بودم.شما خبرنگاران هم شنیده بودید با این حال خیلی مردانه و قبل از هفته آخر این صعود بزرگ شکل گرفت.کمیته اخلاق و سازمان لیگ در جریان همه اتفاقات بودند و دم آنها گرم که همه مسائل را کنترل کردند.

 

وی در مورد قضاوت فغانی در این بازی حساس گفت:لحظه ای که خبر دادند ایشان داور مسابقه است به بچه ها گفتم هیچ کس جرات ندارد به او اعتراض کند حتی اگر پنالتی بر علیه ما گرفته شود.یک تیم پشت تیم ما بود تا این اتفاقات رخ دهد.

 

ویسی در مورد اتفاقات آخر بازی تصریح کرد:آرزوی مردم بوشهر صعود شاهین بود.من صعود و قهرمانی را تجربه کرده بود اما تجربه کار در لیگ یک را نداشتم.اینقدر مردم و هواداران خوشگل وارد زمین شدند که من هم غافلگیر شدم.سال اینده هر کس سرمربی تیم باشد حتی اگر من باشم باید تیمی در حد نام بوشهر وارد لیگ برتر شود.

 

سرمربی شاهین شهرداری ادامه داد:ده پیشنهاد لیگ یکی داشتم اما حسم نسبت به پیشنهاد شاهین خوب بود.میدانستم که این تیم لیگ برتری می شود .بزرگترهایی مانند کاشانی به من گفتند جای شاهین در لیگ برتر خالیست و خوشحالم که این بزرگان هم شاد شدند.

 

ویسی در مورد آینده باشگاه شاهین شهرداری و لیگ برتر گفت:مشکلات مالی در جامعه وجود دارد.امکان دارد برادر من طی شش ماه حقوقی نگیرد اما باید با صداقت رفتار کرد.من بودجه معقولی را به مسئولان باشگاه گفته ام که امیدوارم عملی شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.