گزارش روز:اندر حکایت یک بام و دو هوا! شاهین شهرداری چه تفاوتی با شهرداری ورامین دارد؟

شناسه خبر: 18997
تاریخ انتشار: 07 اردیبهشت 1398

اندر حکایت یک بام و دو هوا
شاهین شهرداری چه تفاوتی با شهرداری ورامین دارد؟

زمزمه های نگران کننده ای دال بر اینکه برابر مصوبات وزارت کشور و تبصره ماده ٩۴ قانون برنامه ششم توسعه، شهرداری ها حق تیمداری حرفه ای ندارند . تیمداری حرفه ای منظور لیگ های برتر است و این اتفاقی است که برای تیم هایی مثل نفت مسجد سلیمان یا پارس جم و حتی نفت تهران هم رخ داد و تا مادامی که در لیگ آماتور دسته اول بودند منعی برای تیمداری نداشتند ولی با حضور در لیگ برتر به بن بست خوردند.
شاهین شهرداری بوشهر دلخوشی هواداران است.

خاطره تلخ سالهای قبل و شاهینی که بین تغییر مکرر اسپانسرها سوخت نباید تکرار شود. قبلا در بحث داماش و همچنین در شیراز هم نمونه این مشکلات وجود داشته که نامه هایش را مشاهده می کنید ولی در کنار آن باید توجه داشت که همین حالا تیمی به نام شهرداری ورامین به عنوان نماینده والیبال ایران در آسیا فعالیت دارد. فعالیتی که قطعا حرفه ای محسوب می شود. باید دید آنها با کدام راهکار توانسته اند تیمداری کنند و همین راه را شاهین شهرداری هم برود.

این تیم بوشهری نباید گرفتار تعلل تصمیمات شود. بودجه اش در اردیبهشت باید تصویب شده باشد و بخشی از آن به حساب باشگاه واریز شود تا از خرداد نقل و انتقالات را برای لیگ نوزدهم که دهه اول مرداد کلید می خورد آغاز کنند.
این حداقل خواسته هواداران شاهین است.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.