چهارشنبه جشن شاهینی ها و پرداخت پاداش به بازیکنان

شناسه خبر: 19021
تاریخ انتشار: 08 اردیبهشت 1398

به احتمال فراوان شاهینی جشن صعود به لیگ برتر خود را همین هفته چهارشنبه در یکی از سالنهای شهر بوشهر و با حضور بازیکنان و کادر فنی برگزار خواهند کرد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر گفته می شود برای بازیکنان غیر بومی بلیط گرفته شده و آنها چهارشنبه دور هم جمع خواهند شد تا در هفته بی تاثیر و پایانی لیگ دسته اول ،آنها جشن صعود و دریافت پاداشها را داشته باشند.

 

از طرفی عبدالله ویسی سرمربی موفق شاهینی ها در بوشهر ماندگار شده و قرار است طی یکی دو روز آینده جلسه ای با اعضای هیات مدیره داشته باشد.

در مورد چگونگی پاداشها گفته می شود مبلغ میلیونی و نقدی را خدری نماینده مردم در مجلس روز بازی در رختکن به مسئولان باشگاه تحویل داده است.از طرفی استاندار بوشهر هم در رختکن قول پرداخت پاداش را داده ،دهدار رئیس شورای شهر بوشهر هم وعده پرداخت پاداش را به بازیکنان داده و البته سیروس دهقان یکی از فعالان اقتصادی بوشهر هم در تهران حضور داشته که گویا او هم پاداش قابل توجهش را به باشگاه تحویل داده تا در روز جشن میان بازیکنان تقسیم شود.

 

وحید واعظی مدیر عامل شاهینی ها سعی دارد یک جشن آبرومند را برگزار کند و البته تکلیف شرایط فصل آتی و سرمربی را خیلی زود مشخص کند .


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.