هشدار نجفی به مسئولان استانی:عواقب نداشتن زمین چمن بر عهده خودتان است،درب ورزشگاه روی ما بسته اند ،انتخابات خرداد ماه برگزار می شود

شناسه خبر: 19165
تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت 1398

محمد نجفی رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت:به همه مسئولان استان هشدار می دهم اگر این شرایط باشد و واگذاری زمینها به این شکل پیش برود ،فوتبالی در استان نخواهیم داشت.

 

به گزارش فوتبال بوشهر وی جمعه شب در برنامه رادیویی جمعه با ورزش این هشدار را داد و تاکید کرد:زمین ها هر کدام در حال واگذاری است و مشخص نیست برای برگزاری بازی های فوتبال لیگهای مختلف باید چه اتفاقی رخ دهد.

 

وی که کنایه و روی صحبتش با مسئولان اداره ورزش و جوانان بود اختلافات را علنی کرد و گفت:وقتی به عوامل ما می گویند همکاری نکنند یا درب ورزشگاه را روی ما می بنند ،پس تعاملی نیست.همه این اتفاقات را به فدراسیون فوتبال اعلام کرده ام و از همین جا باز هم هشدار می دهم عواقب کار با آنهاییست که این شرایط را برای هیات فوتبال رقم زده اند.

 

نجفی پیرامون انتخابات هیات فوتبال استان افزود:ما همه نامه نگاری های ممکن را انجام داده ایم و حتی اصلانی به عنوان دبیر برگزاری انتخابات نامه ها را ارسال کرده و آن ۶ نفر هم تایید شده اند.به دلیل با تقارن ماه رمضان ،تصمیم گرفتیم انتخابات هیات فوتبال در خرداد ماه برگزار شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.