تارتار:باید همه خواسته های کیروش را اجرا کنیم،بازی مقابل نساجی سخت است

شناسه خبر: 1921
تاریخ انتشار: 13 شهریور 1396

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم می‌گوید باید خواسته‌های کی‌روش برآورده شود تا او تمام تمرکزش را روی مسائل فنی بگذارد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم فوتبال پارس جنوبی جم در تعطیلات لیگ برتر در تهران اردوی تدارکاتی برگزار کرد تا بتواند از این تعطیلات به نحو احسن استفاده کند و به ادامه‌  شگفتی‌سازی‌اش در لیگ برتر ادامه‌ دهد.

مهدی تارتار در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این اردوی تدارکاتی، اظهار کرد: اردوی خوبی بود و توانستیم بازی‌های دوستانه خوبی داشته باشیم. ما دو سه بازیکن مصدوم داشتیم که تعطیلات لیگ کمک کرد تا مصدومیت‌شان را پشت سر بگذارند. در مجموع اردوی خوبی بود و از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره وضعیت آلویس نانگ و امیرارسلان مطهری دو مهاجم جدید تیمش، بیان‌ کرد: نانگ مشکلی نداشت و از اول هم شرایطش خوب بود اما  ارسلان چون دیر به ما ‌اضافه شد هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده است. البته او کم کم به این شرایط می‌رسد.

او درباره دیدار روز ۱۷ شهریور تیمش مقابل نساجی قائمشهر در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور، اظهار کرد: ما کار سختی داریم چون تیم‌های لیگ یکی در جام حذفی انگیزه بالایی دارند و در خیلی از مواقع توانستند تیم‌های لیگ برتر را هم حذف کنند. ما سعی می‌کنیم نیروهای‌مان را تقسیم کنیم و بازیکنانی که کمتر بازی کردند در جام حذفی به میدان بروند. البته دیدگاهمان به جام حذفی جدی است.

تارتار در ادامه‌ درباره دیدار فردا (سه‌شنبه) تیم‌ ‌ملی مقابل سوریه در چارچوب آخرین دیدار مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، گفت‌: کادر فنی تیم‌ ‌ملی از همین الان انگیزه کافی را به تیم می‌دهد که برابر سوریه بازی خوبی را به نمایش بگذارند. آنها دوست دارند رکورد گل نخوردن را حفظ کنند. مطمئنم با درایتی که کی‌روش دارد این انگیزه را در بازیکنان ایجاد می‌کند. ان‌شاء‌الله یک بازی خوب را برابر هواداران به نمایش می‌گذاریم و پیروز می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم که در آخرین نشست خبری‌اش در لیگ برتر به عدم حمایت مسئولان کشور از فوتبال اعتراض کرد، درباره بیانیه مشترک ملی‌پوشان و اعتراض کادر فنی و بازیکنان تیم‌ ‌ملی به عدم حمایت از این تیم، تصریح کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم و راه را برای تیم‌ ‌ملی هموار کنیم. فکر نمی‌کنم این که به جام جهانی برویم و در دور اول حذف شویم، خوب باشد چون دیگر تکراری شده است. برای این که موفقیت جدیدی کسب کنیم باید از گروهمان صعود کنیم. وقتی کره می‌تواند چهارم جهان شود، چرا ما نتوانیم به آن مراحل برسیم؟

او افزود: به نظر من مسئولان باید تمام خواسته‌های کی‌روش را برآورده کنند تا او تمرکزش روی مسائل فنی باشد. تیم‌ ‌ملی کار بزرگی کرده است. دو بار پیاپی رفتن به جام جهانی بی سابقه است، بنابراین باید همکاری لازم با تیم‌ ‌ملی صورت گیرد و حق و حقوق ملی‌پوشان داده شود. فدراسیون فوتبال، دولت و مردم باید از  تیم‌ ‌ملی حمایت کنند تا آنها با روحیه خوب وارد جام جهانی شوند. بالاخره حضور در مسابقات جام جهانی هزینه دارد و باید اردو و بازی تدارکاتی خوبی انجام شود. برای مطرح شدن در دنیا باید هزینه کرد. برای کی‌روش هم رفتن به جام جهانی و حذف در مرحله نخست سود خاصی ندارد و دوست دارد که یک جدیدی بیفتد. برای همین است که دغدغه تیم‌ ‌ملی را دارد.

تارتار درپایان درباره دیدار مجددش با کارلوس کی‌روش، گفت‌: با توجه به این که بازی‌های تیم‌ ‌ملی فشرده بود و من هم از رسانه‌ها متوجه شدم که تمرین تیم‌ ‌ملی پشت درهای بسته است، به دیدگاه کارلوس کی‌روش احترام می‌گذارم. سعی کردم تمرکز کادر فنی را به هم نزنم و به تمرین تیم‌ ‌ملی نرفتم. البته در اولین فرصت به تمرین تیم‌ ‌ملی می‌روم تا چیزی یاد بگیرم و صحبت‌هایی که در نظر داشتم به کی‌روش بگویم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.