شاهین بندرعامری قهرمان اولین دوره جام مسابقات فوتبال یادواره شهدای جنوب بخش دلوار شد.

شناسه خبر: 19226
تاریخ انتشار: 15 اردیبهشت 1398

اولین دوره جام مسابقات فوتبال یادواره شهدای جنوب بخش دلوار بندرعامری با قهرمانی شاهین بندرعامری به پایان رسید.

این مسابقات با شرکت ۸ تیم ( شاهین عامری- شهدای بوالخیر- شهدای بندر رستمی- شهاب بندر خور شهاب- آزادی بنجو- بهمن سالم اباد- خلیج فارس کری- ناو گروه شهید رییسعلی دلواری) از ۲۵ فروردین ماه ۹۸ لغایت۳۱ اردیبهشت ماه به میزبانی بندرعامری در زمین چمن مصنوعی شهید محمد عامری نژاد برگزارشد.
که در پایان، دو تیم خوب شهدای بندر بوالخیر و شاهین عامری به فینال مسابقات راه یافتند.
فینال مسابقات با حضورخیل، تماشاگران مشتاق دو تیم و منطقه عامری و بوالخیر، در یک هوای کاملا مناسب و آفتابی و با یک نسیم بهاری ، بین دو تیم شاهین عامری و شهدای بوالخیر برگزار شد، که در پایان نود دقیقه هر دو تیم با نتیجه یک بر یک و مساوی بازی را به اتمام رسانیدند. که سرنوشت قهرمانی در زدن ضربات پنالتی و بدون وقت اضافی مشخص شد، که در زدن ضربات پنالتی، تیم شاهین بندر عامری توانست با نتیجه ۵ بر ۴ به پیروز برسد، و در مجموع با نتیجه ۶ بر ۵ برنده میدان گردید، و در خاتمه، قهرمان اولین دوره جام مسابقات فوتبال، یادواره شهدای جنوب، بخش دلوار شد و جام قهرمانی را بالای سکوی قهرمانی قرار گرفت.
گزارش پایانی مسابقات:جام اخلاق مسابقات به تیم با اخلاق بندر خورشهاب تعلق گرفت. همچنین جام آقای گلی به محمود کارگر از تیم شهدای بوالخیر با زدن ۸ گل اهدا شد. و جام بهترین و فنی ترین بازیکن به امید دریانورد از تیم شهدای بوالخیر داده شد.
در پایان مسابقات جام‌های قهرمانی همراه با لوح تقدیر توسط برگزار کنندگان به تیم‌های قهرمان و نفرات برتر اهداء شد.
منبع:اداره ورزش و جوانان

نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.