خبرهای خوب از گناوه/ پرسپولیس امسال با برنامه آغاز میکند

شناسه خبر: 1932
تاریخ انتشار: 14 شهریور 1396

مرتضی خضری: پرسپولیس گناوه که در طی چند سال گذشته با اکراه به دنبال آغاز تمرینات بود و حتی در پاره‌ای مواقع هفته نخست لیگ را هم از دست می‌داد امسال تغییر رویه داده است.

نماینده گناوه که یکی از قدیمی‌های لیگ دسته سوم و دوم فوتبال کشور است امسال هم در لیگ دسته سوم فوتبال کشور به میدان خواهد رفت. این تیم با تغییر سیاست کاری و در حالی که بیش از سه ماه به آغاز مسابقات دور دوم لیگ دسته سوم کشور باقی مانده است بازی‌هایی را جهت شناخت بازیکنان خود انجام خواهد داد.

نادر جعفری‌منفرد سرمربی این تیم با بیان اینکه در سال‌های گذشته به دلیل غافل ماندن از فوتبال شهر تمامی بازیکنان بومی را از دست می‌دادیم، اظهار داشت: برنامه‌های خود را برای جذب بازیکن بومی تغییر داده‌ایم و حالا بر آنیم تا از اندوخته بازیکنی شهرستان استفاده کنیم و با شناخت بازیکنان نخبه تیمی را روانه مسابقات کنیم که در همان نگاه اول مشخص شود این تیم نماینده گناوه است. وی همچنین بیان داشت: برای ترغیب بیشتر بازیکنان به دنبال بازی‌های تدارکاتی سطح بالا هستیم و رایزنی‌هایی هم برای ورود دو تیم لیگ برتر به گناوه انجام داده‌ایم که اگر میسر شود کمک بزرگی به فوتبال شهرستان خواهد شد.

 

منبه:یاران سبز

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.