امید سینک بازیکن پارس جنوبی جم:شب و روز به بازی در اروپا فکر میکنم/تارتار یک جنتلمن واقعی است

شناسه خبر: 1939
تاریخ انتشار: 14 شهریور 1396

بازیکن پارس جنوبی جم می‌گوید برای رسیدن به تیم‌ملی ایران تمام تلاشش را می‌کند و از این تلاش دست نمی‌کشد تا کی‌روش او را ببیند و به تیم‌ملی دعوت کند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پارس جنوبی در نخستین تجربه لیگ برترش توانسته نتایج قابل توجهی کسب کند تا همه نگاه‌ها به سمت این تیم معطوف شود. این تیم تا پایان هفته پنجم لیگ برتر با ۱۳ امتیاز در رده نخست جدول رده‌بندی قرار گرفته است. امید سینگ یکی از بازیکنان پارس جنوبی است که در ترکیب این تیم درخشش زیادی داشته و در پنج هفته توانسته دو گل هم به ثمر برساند.

سینگ که چند فصل تجربه بازی در لیگ برتر را دارد و در تیم‌های استقلال خوزستان و سیاه‌جامگان بازی کرده است در گفت‌وگو با ایسنا درباره درخشش در لیگ هفدهم اظهار کرد: من ۱۸-۱۷ سالم بود که در لیگ برتر بازی می‌کردم. آن زمان خام بودم ولی خدا قسمت کرد و مشکلاتی مانند مشکلات خانوادگی که در زندگی‌ام بود و اجازه نمی‌داد تا خودم را نشان دهم، رفع شد. خدا را شکر توانستم به پارس جنوبی بیایم تا با مدیریت، بازیکنان و کادر فنی خوبی که در این تیم است توانستم خودم را نشان دهم. سال‌های قبل هم شرایط خوبی داشتم ولی نه به این شدت اما باید بگویم که فوتبالی که امسال از من مشاهده می‌کنید ۲۰ تا ۳۰ درصد از توانایی‌های من است. ان‌شاء‌الله امسال و سال دیگر فوتبالم را به همه نشان می‌دهم.

بازیکن پارس جنوبی درباره اهدافش در فوتبال تصریح کرد: هر فوتبالیستی هدفش این است که در تیم ملی کشورش بازی کند. من هم هدفم این است که به تیم ملی دعوت شوم. هر چقدر هم سخت باشد برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنم. هدف دوم من هم رفتن به فوتبال اروپا است. شب و روز به آن فکر می‌کنم تا به این هدف هم برسم. دوست دارم جایی بازی کنم که فوتبال را روی زمین بازی می‌کنند و بازی فیزیکی کمتر است، مانند فوتبال آلمان و بوندسلیگا.

او در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار است که برای جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه به تیم ملی ایران دعوت شود، تاکید کرد: هر چقدر لازم باشد برای رسیدن به تیم ملی تلاش می‌کنم و از تلاش کردن دست برنمی‌دارم. ان‌شاء‌الله کی‌روش هم ما را ببیند و من را به تیم ملی دعوت کند.

او در پاسخ به این سوال که الگوی فوتبالی‌اش چه کسی است، گفت: الگوی فوتبالی من رونالدو است ولی کلا کاری با فوتبال رونالدو ندارم. من حرفه‌ای زندگی کردن و کار کردن را دوست دارم و رفتارهای حرفه‌ای رونالدو را با آن مطابقت می‌دهم.

سینگ در دو فصل حضورش در پارس جنوبی با مهدی تارتار همکاری کرده است. او درباره همکاری با این مربی که پس از یک فصل غیبت در لیگ برتر با تیم شگفتی‌سازی مانند پارس جنوبی به این رقابت‌ها بازگشته است، بیان کرد: کار کردن با تارتار فوق‌العاده است. او یک جنتلمن واقعی و یک انسان واقعا با شخصیت است. تارتار بار فنی بالایی دارد و همین مساله به پارس جنوبی کمک کرده است.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.