هفته سی ام لیگ برتر/ جام در جم به پرسپولیس رسید/ پارس جنوبی جم ۰ پرسپولیس تهران ۱

شناسه خبر: 19410
تاریخ انتشار: 26 اردیبهشت 1398

تیم پرسپولیس توانست پارس جنوبی جم را شکست دهد تا با اقتدار در صدر جدول باقی مانده و به مقام قهرمانی برسد. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در دقیقه ۴۱ این بازی توسط ماریو بودیمیر به گل رسیدند و موفق شدند این گل را تا پایان حفظ کرده و برای دوازدهمین بار به قهرمانی لیگ ایران برسند.

 

هفته سی ام، لیگ برتر خلیج فارس، دوره هجدهم
تیم داوری: داور: اشکان خورشیدی/ کمک‌ها: علیرضا ایلدروم – مهدی عالیقدر/ کمک داوران اضافی: سیدعلی میرغفاری – محمدحسین ترابیان/ داور چهارم: حسن انتظاری/ ناظر: مسعود عنایت
ورزشگاه: تختی جم، تماشاگر: ۱۵ هزار نفر

 

پارس جنوبی:

 

رحمان احمدی، حامد نورمحمدی، مجتبی لطفی، سعید محمدفرد، سید محمد ستاری، میثم‌نقی‌زاده، حسین پورامینی، روح‌الله سیف‌اللهی(۷۷ –  متین کریم زاده)، شهرام گودرزی، محمد نوری( ۵۷ – مجید علیاری) و میرهادی میرجوان

 

پرسپولیس:

 

علیرضا بیرانوند- محمد نادری ،سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده،مهدی شیری- کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی (۹۲- امید عالیشاه)، سیامک نعمتی (۶۷- ربیع خواه) -ماریو بودیمیر (۸۷- مصلح) و علی علیپور.

 

 

 

کارت زرد:

 

شجاع خلیل زاده(۱۲)

حسین پورامینی(۶۹)

رحمان احمدی(۷۰)

ماریو بودیمیر (۸۷)

 

شرح نیمه اول:

 

تیم پارس جنوبی جم بازی را بهتر آغاز کرد. آن ها از سمت چپ حملات را انجام می دادند و چند بار با سانتر از جناحین موقعیت سازی کردند اما ضربات سر محمد نوری، هادی میرجوان و دیگر بازیکنان پارس جنوبی خوب نبودند. تیم پرسپولیس نیز تلاش می کرد تا کنترل بازی را در دست بگیرد اما این اتفاق تا دقیقه ۳۰ رخ نداد. اما در ۱۵ دقیقه انتهایی بازی را توانست کنترل کند و در نهایت روی یک سانتر و ضربه دقیق بودیمیر در دقیقه ۴۱ به گل رسید تا در آستانه قهرمانی قرار گیرد.

 

شرح گل:

 

پرسپولیس ۱ پارس جم ۰: سانتر مهدی ترابی از سمت چپ پشت مدافعان پارس جنوبی به ماریو بودیمیر رسید و او به زیبایی دروازه پارس جنوبی را باز کرد.

 

دقایق حساس:

 

  • دقیقه ۸: میر هادی میرجوان در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد اما سیدجلال حسینی اجازه نداد او ضربه اش را بزند.
  • دقیقه ۱۹: سانتر سیف اللهی از سمت چپ بر روی دروازه پرسپولیس ارسال شد و میرهادی میرجوان ضربه سر خود را زد اما ضربه اش از کنار دروازه به بیرون رفت.
  • دقیقه ۲۳: سانتر ستاری روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر محمد نوری همراه شد و از کنار دروازه به بیرون رفت.
  • دقیقه ۳۲: سانتر بازیکنان پرسپولیس از روی نقطه کرنر به علی علیپور رسید اما ضربه این بازیکن گل نشد.

 

 

  • دقیقه ۵۱: بازیکنان پرسپولیس ضربه ایستگاهی را سریع آغاز کردند و سیامک نعمتی وارد محوطه جریمه شد اما ضربه اش با برخورد به بازیکنان پارس به بیرون رفت.
  • دقیقه ۵۶: پرتاب اوت توسط بازیکنان پارس جنوبی با دفع از سمت مدافعان پرسپولیس همراه شد اما توپ سوم را گودرزی تصاحب کرد و با شوتی سرضرب دروازه پرسپولیس را به خطر ولی ضربه اش از کنار دروازه به بیرون رفت.
  • دقیقه ۷۰: علی علیپور پشت دفاع پارس جم فرار خوبی را انجام داد اما رحمان احمدی از دروازه خارج شد و پشت محوطه روی علیپور خطا کرد تا مانع از گلزنی او شود.

 

حاشیه:

 

* دردقیقه ۲۴ هادی نوروزی از سوی هواداران تشویق شد.

* مهرداد میناوند و محمد انصاری در قسمت تماشاگران حضور دارند.

* در دقیقه ۶۵ برانکو می خواست ربیع خواه را به جای نعمتی به زمین بفرستد اما مصدومیت نوراللهی سبب شد تا او تعویض خود را به تاخیر بیاندازد. سرانجام این تعویض دو دقیقه بعد انجام شد.

* بازیکنان نیمکت نشین پرسپولیس پشت دروازه در لحظه گرم کردن با مارکو شوخی می کردند و نوید قهرمانی را به او می دادند اما او از بازیکنان می خواست تا با جدیت کار را دنبال کنند و هنوز هیچ چیز تمام نشده.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.