گزارش ویژه:در شاهین شهرداری چه میگذرد؟ واعظی:تعارفی ندارم شفاف با مردم صحبت میکنم،۱۱ اردیبهشت به هیات مدیره برنامه ام را داده ام!

شناسه خبر: 19474
تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت 1398

وحید واعظی مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر می گوید :۱۱ اردیبهشت ماه برنامه خود را برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال ایران به هیات مدیره تحویل داده است.

 

به گزارش فوتبال بوشهر واعظی جمعه شب در گفتگو با برنامه رادیویی جمعه ها با ورزش این موضوع را مطرح کرد و گفت:بعد از بازی ملوان که با نتیجه ۲بر۰ پیروز شدیم ،خدمت دوستان اعلام کردم این تیم لیگ برتری است و از حالا باید برنامه ریزی کرد.

 

وی ادامه داد:در رادیو و تلوزیون هم گفتم که ۱۱ اردیبهشت برنامه را به هیات مدیره دادم. شرایط خودم را به عنوان مدیر عامل و البته برنامه ویسی را نیز به هیات مدیره دادم اما متاسفانه تا امروز که با مردم صحبت میکنم هیچ پاسخی به من مدیر عامل از سوی هیات مدیره داده نشده است!  اینکه مشکلات قانونی وجود دارد یا خیر ،طبیعی است اما وظیفه ای که بر دوش من بوده را انجام دادم.فکر میکنم بعد از ۱۱ اردیبهشت ماه جلسه ای بابت هیات مدیره برگزار نشده یا حداقل من خبر ندارم!

 

واعظی تصریح کرد:تا انجا که من خبر دارم یک نفر به جمع هیات مدیره اضافه شد اما در هر صورت باید این را در نظر بگیریم که تیم های لیگ برتری از نیم فصل دوم برای فصل آتی برنامه ریزی می کنند.من اینها را بارها گفته ام و تعارفی هم ندارم ،هر اتفاقی رخ دهد من رک و شفاف با مردم در میان میگذارم.در ۱۵ بازی که که خدمت شاهین شهرداری بودم خیلی زحمتها کشیده شده تا شاهین صعود کرد.اعضای شورای شهر و شخص شهردار به عنوان رئیس هیات مدیره واقعا پشت تیم بودند تا این اتفاق بزرگ رقم بخورد،یعنی یک تیم کنار ما بود تا شاهین صعود کند .

 

مدیر عامل شاهین شهرداری افزود:وقتی نیست که بخواهیم آن را هدر بدهیم، انتظاری که هیات مدیره می رود این است که هر چه زودتر تکلیف این ماجرا مشخص شود،نقل و انتقالات شروع شده و بازیکنان تیم با من تماس میگیرند که آقای واعظی ما در تیم فصل جدید هستیم یا خیر؟! بالاخره تیمهای دیگر با بازیکنان تماس گرفته اند و خواهان دارند،اگر دیر بجنبیم بازیکنان خوبمان را از دست خواهیم داد.

 

در این مصاحبه سلیم پور مجری برنامه تاکیید کرد که از شهردار بوشهر خواسته شده تا روی خط بیاید و در این مورد توضیح بدهد که دکتر امیری عنوان کرده فعلا صحبتی ندارد!

 

واعظی در خاتمه گفت:این شاهین بتواند یا نتواند در لیگ برتر شرکت کند باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود ،نمی شود در دقیقه نود وارد لیگ شد و دست آخر سرنوشت تیمهای سقوط کننده در انتظار ما باشد!

 

گزارش فوتبال بوشهر در این باره می افزاید :به نظر می رسد شاهین شهرداری این روزها در حال سپری کردن بهترین زمان ممکن برای تیم بستن و تنظیم بودجه فصل آتی است و این بر خلاف مصاحبه های یک ماهه اخیر دوستان مسئول در شورای شهر است . برخی شنیده و اظهار نظرها می تواند هواداران پرتعداد شاهین را نگران کند و پیرامون ایم مسئله منتظر یک گزارش ویژه باشید!

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.