خبرنگاری که کارش را بلد است،موفقیتی دیگر برای مهندس کللی در عرصه روابط عمومی

شناسه خبر: 19508
تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1398

مهندس عبدالرضا کللی همکار رسانه ای و خبرنگار فعال حوزه ورزش استان بوشهر بار دیگر عنوان رتبه برتر روابط عمومی های استان بوشهر را کسب کرد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر طی مراسمی که صبح روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات در سالن کوثر استانداری بوشهر با حضور استاندار ،معاونان استاندار و مدیران کل دستگاههای اجرایی استان بوشهر برگزار گردید ،مهندس کللی به عنوان مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر با دریافت امتیاز ممتاز به عنوان مدیر برتر روابط عمومی استان معرفی و لوح تقدیر خود را از دکتر گراوند استاندار بوشهر دریافت کرد.

 

مهندس کللی در ۸ سال اخیر پنج عنوان کشوری و استانی را برای اداره دامپزشکی استان بوشهر کسب کرده و نشان داده در این راستا یکی از برند های استان لقب گرفته است.

 

وی سالها در باشگاه شاهین مسئولیت های مختلف داشته و دارد که نقش وی را در موفقیت اخیر باشگاه شاهین شهرداری نمی توان انکار کرد.استفاده از ادبیات خبری مطلوب و بروز بودن کانال خبری این باشگاه پرطرفدار از مهمترین امورات مهندس کللی و همکارانش در باشگاه شاهین شهرداری بود که با صعود لیگ برتر فوتبال ایران نمره قبولی گرفتند.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.