هادی زائر ابراهیمی بازیکن تیم ساحلی دریانوردان:طبیب نژاد شایسته سرمربی گری در تیم ملی است،امسال را در لیگ بمانیم ،سال بعد مدعی قهرمانی هستیم

شناسه خبر: 19515
تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1398

گفتگو مهدی صالحی زاده

اشاره:هادی زائر ابراهیمی متولد سال ۱۳۷۵ در منطقه گورک زائر ابراهیمی در استان بوشهر ،جدید ترین پدیده فوتبال ساحلی استان بوشهر لقب گرفته اس.

وی بازیکنی آرام و با اخلاق و دوست داشتنی می باشد.هادی از جمله فوتبالیست هایی است که سابقه پوشیدن پیراهن تیمهای نوجوانان و جوانان ایرانجوان را در کارنامه دارد.او چند سالی است که زیر نظر عباس طبیب نژاد هدایت گر تیم فوتبال ساحلی دریانوردان آموزش می بیند و استعداد خوبی در این رشته ورزشی دارد.اگر همین روال را بخوبی سپری کند به یک بازیکن صاحب سبک تبدیل خواهد شد.

هادی هم هنر پاسوری دارد و هم گلزن است.اگر این جوان بومی و نجیب از اتوبان معرفت به جاده خاکی یاغی گری منحرف نشود ،آینده برای اوست.با هادی زائر ابراهیمی گفتگویی انجام داده ایم که خواندن آن خالی از لطف نیست.

 

از اینکه در تیم فوتبال ساحلی دریانوردان بوشهر توپ می زنید چه احساسی دارید؟

تیم دریانوردان در فوتبال ساحلی ایران به عنوان یک برند شناخته می شود ،من هم به نوبه خود افتخار میکنم در این تیم محبوب فعالیت میکنم و زیر نظر عباس طبیب نژاد کار میکنم.

 

برای شما که اولین بار است در لیگ برتر بازی میکنید ،سطح رقابتها را تا هفته پنجم چگونه ارزیابی میکنی؟

امسال از سالهای قبل خیلی بهتر شده،چون بازیکنان ملی پوش در تیمها تقسیم شدند.مثلا پارسال ۸ ملی پوش در تیم پارس جنوبی بودند ولی امسال اینگونه نیست.امسال لیگ برتر خیلی سخت شده و صد البته حساس تر گردیده است.تیم ما فعلا در صدر است و انشالا تا پایان کار همینگونه ادامه دهیم.

 

گل زیبایی به ملوان بندر گز زدی و چند حرکت جالب در خط حمله دریانوردان از خود به نمایش گذاشتی؟

شما لطف دارید،من زحمات بچه ها را به هدف زدم.وظیفه من که مهاجم هستم گلزنی است.در آن بازی حتی می توانستیم گلهای بیشتری بزنیم که متاسفانه توپ هایمان به گل تبدیل نشد.

 

تا هفته پنجم چند گل به ثمر رساندی؟

بازی اول کارت برایم صادر نشد .بازی دوم با وجودی که مصدوم بودم ،پاس گل دادم و در مابقی بازی ها سه گل و دو پاس گل دادم.

 

سقف آرزوهایت؟

از هر بازیکنی بپرسید که آرزویت چیست ،می گوید دوست دارم به تیم ملی دعوت شوم.من هم مانند دیگران دوست دارم از همین تیم دریانوردان که ملی پوشان زیادی به تیم ملی تقدیم کرده به تیم ملی برسم.

 

غیر ممکن را با وجود مربی زرگی مثل عباس طبیب نژاد و شاگردانی مانند شما ممکن کردید؟

هیچ کس فکر نمیکرد که تیم ما دریانوردان به لیگ برتر فوتبال ساحلی برسد و در لیگ برتر ۵ برد پیاپی را تجربه کند.اکثر تیمهایی که خیلی هزینه کردند دو الی سه باخت در این چند هفته کسب کرده اند.شکر خدا پنج برد را بدست آوردیم .تیم یکدست و جوانی داریم که با غیرت بچه ها و گوش دادن به فرامین مربیان به آرزوهایمان برسیم.

 

عملکرد آقای طبیب نژاد را چگونه ارزیابی میکنی؟

آقای طبیب نژاد نیازی به تعریف من ندارد.ایشان از بزرگان فوتبال ساحلی ایران هستند.هر کس در فوتبال ساحلی پایش به توپ خورده باشد عباس آقا را می شناسد.به نظر من او می تواند سرمربی تیم ملی شود.

 

در لیگ برتر امسال چه هدفی دارید؟

هدف اصلی ما ماندن در لیگ برتر است.همانگونه که سرمربی ما هم گفتند امسال باید در لیگ بمانیم و سال آینده برای قهرمانی باید تلاش کنیم.

 

در این راه نقش پدر و مادر در پیشرفت تو؟

من دست پدر و مادرم را می بوسم که کمک کردند تا اینجا هم برسم.آنها از لحا مالی و معنوی به من کمکهای شایانی انجام داده اند و قدردان آنها هستم.

 

از مسئولان بوشهر چه انتظاری دارید؟

بچه های ما در تیم دریانوردان برای پول بازی نمیکنند.آنها با جان و دل راه را ادامه میدهند ولی باید قبول کرد تیم هزینه دارد.در تیم ما برادران طبیب نژاد بخصوص حاج حسین دست تنهاست و باید مسئولان استانی بداد تیم برسند.اگر اسپانسر داشته باشیم انگیزه بچه ها هم بیشتر می شود.

 

صحبت پایانی؟

بنده قدردان براردران طبیب نژاد هستم و همچنین ساحل غریب زاده سرپرست تیم که خیلی پر تلاش است.امیدوارم امسال نتایج خوبی کسب کنیم و خودم بتوانم به تیم ملی ایران برسم.از تماشاگران خونگرم بوشهری هم تشکر میکنم که در این هوای گرم ما را در بازی های خانگی تنها نمیگذارند امیدوارم جوابگوی زحمات آنها باشیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.