نشست هم اندیشی رئیس ورزش و رئیس فوتبال برگزار شد،پایان کدورت ها؟

شناسه خبر: 19594
تاریخ انتشار: 09 خرداد 1398

 

بهروزیانفرد در این نشست ضمن تشکر از فعالیتهای انجام شده در هیئت فوتبال استان و اعلام حمایت از برنامه های این هیات افزود  به ساماندهی و تجهیز زمین های شماره یک و دو مجموعه شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: در توسعه ی زیرساختها تمام تلاش خود را کرده ایم و مقایسه ی شرایط این چند سال اخیر نشان دهنده ی رشد و پیشرفت این حوزه است.

بهروزیانفرد افزود: با توجه به صعود تیم شاهین به لیگ برتر و حضور پارس جنوبی جم در حال حاضر کمترین دغدغه ای برای میزبانی لیگ برتر در استان نداریم.

وی عنوان کرد:امید با همدلی و همراهی و تعامل دست در دست هم دهیم برای سربلندی نمایندگان استان در لیگ برتر تا شاهد تکرار خاطره ی تلخ سقوط شاهین در سال ۹۱ نباشیم.

بهروزیانفرد به وضعیت ایرانجوان هم اشاره کرد و گفت. دغدغه ی این تیم برای ما کمتر از تیمهای دیگر نیست. برای برون رفت از این وضعیت تیم، راهکار نیز ارائه داده ایم و منتظریم با واگذاری سهام تیم به اداره کل ورزش بتوانیم شرایط ایران جوان را بهبود ببخشیم. این در حالی است که هم اکنون سهام این تیم در دست ۲۷ نفر است.

وی در پایان، دوری از اختلافات و نیز طرح مسائل و چالش ها در قالب تعامل و گفتگو و رفاقت را کلید حل بسیاری از مشکلات دانست و عنوان کرد: زمانی که در اتاق ما برای گفتگو و تعامل باز است نیاز به طرح یک طرفه ی مسائل در فضای مجازی و دامن زدن به اختلافات نیست

 

محمد نجفی رئیس هیات فوتبال استان بوشهر در این نشست گفت: اختلافات را به صورت اداری و قلبی پشت سر گذاشته ایم. در سال پر کار فوتبالی پیش رو نیاز به مشارکت بیش از پیش دستگاه ورزش برای سربلندی استان داریم.اگر توفیقی در فوتبال بدست امده نتیجه زحمات همکاران من در هیات فوتبال مرکز و شهرستانها بوده است .

 

ارشادی دبیر هیات فوتبال نیز گفت: در سال پیش رو به دنبال کار افرینی و توسعه بازاریابی در فوتبال هستیم.  در تلاشیم که زیر ساختهای الکترونیک را در فوتبال گسترش دهیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.