واکنش بعضی از اعضای هیات موسسین باشگاه ایرانجوان به مصاحبه مدیر این باشگاه:آقای وزیری فرافکنی نکنید!

شناسه خبر: 19649
تاریخ انتشار: 12 خرداد 1398

 

 

آقای وزیری! فرافکنی نکنید

جمعی از هیئت موسسین تیم ایرانجوان بوشهر به مصاحبه اخیر علی وزیری مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی ایرانجوان با روزنامه پیام عسلویه واکنش نشان دادند .  آنها در این نامه از وزیری خواسته اند تا فرافکنی نکند و سقوط ایرانجوان را به دیگران نسبت ندهد . متن نامه این هیئت موسسه را در ادامه می خوانید :
جناب آقای وزیری مدیر عامل مؤسسه فرهنگی ورزشی ایرانجوان بوشهر

با سلام؛

     در رابطه با مصاحبه اخیر شما با نشریه پیام عسلویه مواردی مطرح کردید که بر خود لازم می دانیم پاسخ صحبت های شما را به شرح ذیل بدهیم چنانچه شبهه ای برای هواداران ایجاد شده باشد برطرف و حق مطلب ادا گردد تا وجدانهای بیدار هواداران و علاقه مندان قضاوت کننده صحبت های جنابعالی باشند .

جناب آقای وزیری : مصاحبه ها و حضور شما در برنامه های رسانه ملی و نشریات ورزشی و فضای مجازی قبل از مدیر عاملی شما مستند وجود دارد . شما چنان با حرارت اعلام می نمودید که از تمام مشکلات ایرانجوان آگاهی دارم و همه را برطرف می نمایم . و با اقتدار ورود خواهم کرد . درون زمین با سر مربی و بیرون زمین با من . گویی که فرشته نجات ایرانجوان از راه رسید ! در بخشی از صحبتهایتان اشاره داشتید تعداد سهامداران زیاد هست در صورتی که در دوره دو ساله شما اکثریت با شما بود آنوقت چه گلی بر سر باشگاه زدید جزء سقوط به دو دسته پایین تر در ثانی به نظر شما سهامداری که برای موفقیت باشگاه وام می گیرد و ضمانت می کند با سهامدار بی تفاوت مانع تراش هیچ فرقی وجود ندارد ؟ ،  و بدتر از آن سهامداری که املاک باشگاه را تصاحب می کند .

آقای وزیری : مگر دو سال پیش اکثریت سهامداران همراه جنابعالی نبودند؟ چه برنامه ای برای برون رفت باشگاه از مشکلات ارائه دادید ؟ شما به بدهی باشگاه اشاره داشتید : آیا باشگاهی که ۷ سال در لیگ ۱ حضور داشته و همه ی تیم های پایه آن قوی و هر سال تعدادی بازیکن به سطح اول فوتبال کشور معرفی نمود با همه ی مشکلات و نامهربانی هایی که نه از جانب مخالفین و رقبای باشگاه بلکه از سوی مدعیان ایرانجوان ، با این حال تنها با محدود کمکهایی که از ناحیه شورای شهر و استانداری و کمکهای علاقه مندان به باشگاه که می بایست از زحمات روانشاد حاج احمد نظرزاده که خالصانه و به قول دوستان شما ، پلاستیک به دست جمع آوری می کرد یاد کرد . تیم ایرانجوان در طی سالهای حضور در لیگ ۱ مدعی صعود هم بود و تا مرحله پلی آف هم پیش رفت که آن هم با حضور حداکثری هواداران همراه بود و سقوطی هم نداشت . همچنین تیمهای پایه با اقتدار در فوتبال کشور حرکت می کرد و مدیریت آن به نحو مطلوب تیمهای پایه را هدایت می نمود و به حال خود رها نشده بود و بازیکنان مستعد فراوانی به فوتبال کشور معرفی شده بودند که متاسفانه آقایان آن مدیر لایق تیمهای پایه را فردی کفش فروش معرفی و عنوان نمودند که به درد مدیریت تیمهای پایه نمی خورد .

جناب وزیری : سرجمع بدهی های باشگاه طی این سالها حدود  ۵ تا ۶ میلیارد تومان بود که با ۳ میلیارد تومان بدهی صفر می گردید شما با آن همه شعارها و مصاحبه ها که ما می توانیم چطور نتوانستید مشکل را حل کنید . همچنین ای کاش اشاره ای به قرارداد مالی بالای بازیکنان می کردید به ویژه در فصل ۹۶-۹۷ تا روشن شود در تاریخ باشگاه چنین قراردادهایی بسته نشده است .

راستی به نظر شما خسارت وارد شده به باشگاه بابت سقوط دوپله ای چقدر است ؟ چه کسی می بایست پاسخگو باشد ؟ سعی نکنید با پاره ای مشکلات گذششته مدیریت خود را تطهیر نمایید .

شما به حراج زمین و املاک باشگاه اشاره داشتید قطعاً خوب می دانید که بدهی باشگاه به بانک ملت توسط آقای سیروس دهقان در همان اوایل در حال تسویه بود و گروهی از همکاران فعلی شما مانع شدند تا این مهم انجام گیرد در حال حاضر این بدهی افزایش یافته و سبب این افزایش غیر از همکاران شما در باشگاه کیست ؟ برای حل و فصل دیون و جلوگیری  از مزایده باشگاه چه اقدامی انجام داده اید ؟ آیا مراجعاتی هم به بانک داشته اید که مراجعه نداشته اید و چرا بدهی تسویه نگردیده است ؟

در رابطه با قرارداد مشارکت آقای سیروس دهقان با باشگاه زمانی که ایشان هزینه هایی برای باشگاه انجام می داد جنابعالی و دوستانتان ایرانجوان را بایکوت کرده بودید حتی از دادن یک قالب یخ هم برای تیم ایرانجوان خوداری می کردید . در صورت اجرایی شدن قرارداد سرمایه گداری با آقای سروس دهقان باشگاه از درآمد پایدار برخوردار می شد و نگرانی بابت هزینه تیم داری دیگر وجود نداشت ضمن آنکه طبق مدارک موجود زمینی هم به شخصی واگذار نگردیده .

جنابعالی اشاره داشته اید که ، همه مرا تنها گذاشتند . شما خوب می دانید مدیر عامل و اعضاء هیات مدیره مسئول امور جاری باشگاه هستند شما که مدام از همکارانتان و اعضاء هیات مدیره تعریف و تمجید می کنید و مرتب هم جلساتی برگزار می کنید پس اشکال کار از کجاست جنابعالی یا هیات مدیره ؟ .

در جایی دیگر اشاره داشتید به فساد در باشگاه نیک می دانید که فساد در بعضی از باشگاهها وجود دارد و همه معترف به این موضوع هستند خوب بود به جای لاپوشانی واقعیت را به صراحت می گفتید .

در بخش دیگری از صحبتهایتان ، اشاره به هزینه میلیاردی نمودید قطعاً اسناد هزینه شما باید بررسی و در صورت تایید مدیریت بعدی اقدام لازم را به عمل می آورد .

جناب وزیری : شما اشاره ای به کمکهای مردمی ودیگر ارگانها  نظیر شورای شهردر سال ۹۶ و ۹۷ نداشته اید و تنها به پرداخت ۳۰ میلیون تومان  از طرف آقای حاج مجید چاهی بخش بسنده کردید که می گویید آن هم برگشت دادید . اولاً این کمک توسط فرزند ایشان پرداخت شده است . ثانیاً خانواده چاهی بخش از ابتدا تاسیس باشگاه خدمتگذار ایرانجوان بودند جایگاه آقای چاهی بخش بالاتر از اینهاست که خلاصه در چنین اظهاراتی از سوی شما باشد .

شما اشاره داشتید به دو سقوط در زمان مدیریت جنابعالی . اما فراموش کرده اید سه سقوط که اولین سقوط تحت مدیریت  شما به سال ۱۳۸۵ برمی گردد .

جناب وزیری شما در یک مقطع کوتاه که مبلغ ۱۱۷ میلیون تومان را برای ۳ مسابقه از شهرداری و اداره کل ورزش جوانان گرفتید که ۲ مسابقه در خانه و ۱ مسابقه مهمان بودید که متاسفانه در خصوص مبلغ فوق هیچگونه تسویه ای صورت نگرفت و هنوز هم در هاله ای از ابهام قراردارد و بارها به تقاضای مدیریت وقت باشگاه برای ارائه گزارش مالی توجهی ننمودید .

شما اشاره داشته اید به اینکه از آقای فرهمند خواسته اید با شما همکاری نماید ، اولاً هیچ مذاکره ای با ایشان نداشته اید و ثانیاً چنانچه مذاکره ای صورت می گرفت قطعاً ایشان نمی پذیرفتند زیرا هر کس روش مدیریت خاص خود را دارد و هیچکس شریک نابسامانیهای مدیریتی دیگری نمی شود .

جناب وزیری شما می دانستید که ایرانجوان تنهاست و حامی مالی از صدر تا ذیل ندارد و بایستی یک تنه (نفره) امور باشگاه را هدایت نمایید . شما با اطلاع از موضوع و مشکلات مالی باشگاه اقدام به تحویل گرفتن باشگاه گرفتید و قول و قرار شما هم با اصحاب رسانه و هواداران همین بود که امور مالی باشگاه را با تمام وکمال انجام دهید پس گلایه و شکایت دردی از باشگاه و هوادار دوا نمی کند .

درخاتمه : امیدواریم مطالب فوق مفید فایده پیشکسوتان و هواداران فهیم باشگاه بزرگ و اصیل ایرانجوان باشد .

جمعی از هیئت موسسین ایرانجوان


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.