عکس:اولین تمرین محبی با لباس سپاهان/قلعه نوعی:خوشحالم محبی را گرفته ایم

شناسه خبر: 19993
تاریخ انتشار: 02 تیر 1398

محمد محبی ستاره بوشهری و ۲۰ ساله باشگاه شاهین شهرداری در فصل گذشته که به سپاهان اصفهان پیوسته است اولین تمرین خود را با لباس این تیم پر طرفدار اصفهانی انجام داد.

به گزارش فوتبال بوشهر محبی که با اتمام قراردادش و با نظر مستقیم قلعه نوعی به نایب قهرمان لیگ برتر پیوست،حالا انگیزه های فراوانی دارد تا در لیگ برتر فصل آتی خودش را نشان دهد.

جوان خوش استیل بوشهری در کنار بازیکنان باتجربه ای مانند پورقاز و ایرانپوریان اولین روز فوتبال حرفه ای خود را در اصفهان سپری کرد.

 

امیر قلعه‌نویی در حاشیه اولین روز تمرینات سپاهان برای فصل جدید در خصوص یارگیری‌های این تیم گفت: ما نهایتا بین ۳ تا ۴ بازیکن جذب خواهیم کرد. جا دارد از مهندس تابش و دکتر عظیمیان نهایت تشکر را داشته باشم. امسال فکر و ذهنم این است که سالی به مراتب بهتر از فصل قبل داشته باشیم.ما بر اساس افکار تاکتیکی خودمان سه بازیکن لیگ برتری و دو سه بازیکن جوان را جذب کردیم.

قلعه‌نویی در ادامه افزود:‌ما علاوه بر اینکه ۱۷-۱۸ بازیکن خوب باید داشته باشیم یک تیم در سایه هم باید درست کنیم که آینده سپاهان باشد. خوشحالم که دو بازیکن بسیار عالی یعنی محبی و زینالی را به خدمت گرفتیم. میرزایی هم رفته و غلط‌هایش را نوشته و برگشته است و ان شالله بتواند نسبت به گذشته با کیفیت بیشتری به سپاهان کمک کند. ما در فولاد بازی‌های او را رصد می‌کردیم و البته نه تنها او بلکه پیگیر بازیکن‌های دیگر هم بودیم.

سرمربی تیم سپاهان در مورد اضافه شدن سایر بازیکنان عنوان کرد:دغدغه ما این است که بازیکنان دیگر زودتر اضافه شوند تا بالانس بدنی ما در مسابقات به هم نخورد. ما ۵ تا ۶ هفته را برای آمادگی و مسابقات قرار داده‌ایم. بازیکنان هر چه در شروع فصل دیرتر اضافه شوند ما بیشتر ضرر می‌کنیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.