پارس جنوبی پیشتاز در جذب بازیکنان لیگ یکی

شناسه خبر: 19999
تاریخ انتشار: 02 تیر 1398

تیم فوتبال پارس جنوبی که در فصل گذشته با مشکلات مالی فراوانی مواجه بود، پس از انتخاب فراز کمالوند به عنوان سرمربی جدیدش در لیگ نوزدهم، فعالیت خود را در فصل نقل و انتقالات آغاز کرد.

این تیم تاکنون ایمان باصفا، جلال عبدی، حسن حاجب، علی ملایی، محمود شفیعی، مسعود پور محمد و مهدی ترکمان را از لیگ ۱ جذب کرده و از طرفی محمد پورشاکر را از تیم فوتبال پرسپولیس گناوه که در لیگ ۲ بازی می‌کرد را به لیگ برتر اضافه کرده است.

تیم فوتبال پارس جنوبی تاکنون با جذب ۱۲ بازیکن در بین تیم‌های لیگ برتری از لحاظ جذب بازیکن جدید، شرایط بهتری را داشته و به جز جذب این ۷ بازیکن از لیگ آزادگان، ۴ بازیکن نیز از تیم‌های لیگ برتری به خدمت گرفته که محمد ابراهیمی، پیمان شیرازی، پوریا آریا کیا و محمد اهل شاخه بازیکنان لیگ برتری هستند که در لیگ نوزدهم با پیراهن پارس جنوبی به میدان می‌روند.

البته با توجه به بازیکنان زیادی که تاکنون از پارس جنوبی کنار رفتند، شنیده می‌شود که مسئولان این تیم به دنبال به خدمت گیری بازیکنان دیگری نیز هستند که در روز‌های آینده این بازیکنان قراردادشان را با این تیم امضا می‌کنند.

البته مهمترین نکته برای پارس جنوبی دستیاران فراز کمالوند هستند که تاکنون به جز مرتضی اسدی دستیار دیگری برای همراهی او در لیگ نوزدهم معرفی نشده است.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.