آخرین خبرها از روند یارگیری شاهین شهرداری:دخسوس هنوز اوکی نداده،شاید پای گرجستانی ها به بوشهر باز شود!

شناسه خبر: 20024
تاریخ انتشار: 03 تیر 1398

تمریتات تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در حالی آغاز می شود که هنوز بازیکن لیگ برتری صاحب نامی به جمع بازیکنان ویسی اضافه نشده است و تنها بازیکنان فصل گذشته قرارداد خود را تمدید کرده اند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر و در شرایطی که از بازیکنانی مانند طیبی،کولی بالی و حتی ذهیوی برای  امدن به بوشهر نام برده شده بود اما تا کنون بازیکن لیگ برتری به جمع شاهینی ها اضافه نشده و به احتمال فراوان در اردوی بروجرد بازیکنان جدید به اردو خواهند آمد.

 

در این میان گفته می شود با شرایط مالی که شاهین دارد شاید برخی بازیکنان صاحب نام مانند دخسوس و…به بوشهر نیایند .کولی بالی به فولاد پیوست و شاید عقیل کعبی که در استقلال خوزستان شاگرد ویسی بوده برای پست مدافع چپ به بوشهر بیاید .هر چند یک منبع آگاه گفت ویسی روی سه بازیکن خارجی و از کشور گرجستان نظر دارد و شاید شاهینی ها سه بازیکن گرجستانی به خدمت بگیرند!

 

البته در گذشته شاهین تجربه تلخ گرفتن بازیکنان خارجی و شکایت های فیفا را دارد و این بار باید دست به عصا تر برای گرفتن بازیکن خارجی اقدام کند.

 

از گوشه و کنار باشگاه خبر می رسد میلاد صارمی کاپیتان شاهینی ها همچنان در حال مذاکره با مدیران باشگاست تا فصل اینده را نیز در شاهین سپری کند.

 

مذاکره با بازیکنانی نظیر امین مشایخ و سلمان بحرانی نیز ادامه دارد و شاید در یکی دو روز آینده اتفاقات جدیدی رخ دهد.

 

پیرامون مدیر رسانه ای باشگاه هم هر روز خبرهای ضد و نقیضی مطرح می شود هر چند گفته می شود یک مقام مسئول تاکید دارد فقط فرد مورد نظر او باید در جایگاه میدر رسانه ای باشگاه قرار بگیرد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.