دانشگر مدافع برازجانی استقلال:باشگاه با پیوستنم به تیم قطری مخالفت کرد/برای رسیدن به قهرمانی باید سخت تلاش کرد

شناسه خبر: 20047
تاریخ انتشار: 05 تیر 1398

محمد دانشگر  در ارتباط با پیشنهادی که از کشور قطر دریافت کرده بود، گفت: من از یک تیم قطری پیشنهاد داشتم و حتی آن تیم قرار بود مبلغی را بابت دریافت رضایت‌نامه‌ام به باشگاه استقلال بدهد. البته من با باشگاه استقلال قرارداد دارم و در نهایت باشگاه هم با جدایی‌ام مخالفت کرد.

مدافع میانی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به آخرین وضعیت این تیم گفت: خدا را شکر که امسال تمرینات را زودتر شروع کردیم و حالا این فرصت را داریم که به خوبی بدنسازی کنیم و سپس وارد کار تاکتیکی شویم. فصل جدید را هم با یک مربی جدید آغاز خواهیم کرد. آقای استراماچونی مربی بزرگی است و امیدوارم استقلال با این مربی ایتالیایی به موفقیت برسد.

وی در مورد فعالیت باشگاه استقلال در فصل نقل‌وانتقالات و جذب بازیکنان جدید عنوان کرد: چند بازیکنان جدید به تیم ما اضافه شده‌اند که امیدوارم بهترین عملکرد را در استقلال داشته باشند. من پارسال به استقلال آمدم و شرایط بازیکنان جدید را درک می‌کنم. امیدوارم هواداران هم که همیشه پشت بازیکنان هستند، به نفرات جدید استقلال زمان و روحیه بدهند تا آنها هم خودشان را نشان دهند. از طرفی امیدوارم تمام بازیکنان فصل گذشته هم حفظ شوند تا با تیم پرقدرتی فصل جدید را آغاز کنیم.

دانشگر در مورد شانس قهرمانی تیم استقلال در فصل پیش رو و اینکه آیا آبی‌پوشان می‌توانند بعد از چند سال قهرمان شوند، تصریح کرد: صحبت کردن در مورد قهرمانی راحت است، ولی باید در زمین مسابقه نشان دهیم که مدعی هستیم. قطعاً هدف ما این است که بهترین عملکرد را داشته باشیم، ولی برای رسیدن به قهرمانی باید سخت تلاش کنیم.

این بازیکن که فصل گذشته در خط دفاعی بازی در کنار پژمان منتظری را تجربه کرد درباره خداحافظی منتظری از استقلال و تیم ملی گفت: پژمان بازیکن بزرگ و توانایی است و زحماتی که در تیم ملی و استقلال کشید بسیار باارزش است. من امیدوارم که منتظری در استقلال بماند و دوباره این بازیکن را در استقلال ببینیم. برای سیدمهدی رحمتی هم که از تیم ما جدا شد، آرزوی موفقیت دارم.

 

تسنیم


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.