عضو هیات مدیره باشگاه پارس جنوبی جم استعفا کرد/اسدی:هشت ماه از حضور من گذشت اما یک جلسه تشکیل نشد،گویا انتخاب من شوی تبلیغاتی بود!امیدوارم از ظرفیت های بومی در بدنه باشگاه بیشتر استفاده گردد!

شناسه خبر: 20058
تاریخ انتشار: 06 تیر 1398

استعفا عضو هیئت مدیره باشگاه پارس جنوبی جم

بسمه تعالی

جناب آقای سید پیروز موسوی مدیرعامل منطقه ویژه انرژی پارس

سلام و علیکم؛

خوشبختانه تیم فوتبال پارس جنوبی جم با حمایت های مالی وزارت نفت توانست به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کند و موجب نشاط و شادی اهالی استان بوشهر و بالاخص شهرستان جم شود.

در ابتدا شاید اینگونه به نظر برسد که پارس جم یک تیم ریشه دار و قدیمی در فوتبال ایران نباشد و از پشتوانه مردمی بی بهره باشد ولی با نگاهی به دو فصل حضور این تیم در لیگ برتر می توان به عینه دید که ورزشگاه تختی جم در بازی های حساس یکپارچه به رنگ زرد درآمده و یک صدا پارس جم را صدا می زنند و این تیم با خون و گوشت مردم جنوب عجین شده است.

در زمان مدیرعاملی مهندس یوسفی به بنده به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش شهرستان اعتماد شد و عضو هیئت مدیره باشگاه پارس جنوبی شدم و در همان ابتدا با اندیشه کمک به اعتلای ورزش منطقه و بالاخص تیم فوتبال پارس جنوبی جم این پیشنهاد را پذیرفتم.

اکنون با گذشت هشت ماه از عضویت بنده در هیئت مدیره باشگاه پارس جنوبی، حتی یک جلسه هیئت مدیره تشکیل نشده است و در این خصوص پیگیری هایی نیز داشتم که برخی از دوستان مایل به تشکیل این جلسات نبودند و گویا این انتخاب تنها شوی تبلیغاتی به کار گیری نیروی های بومی در بدنه باشگاه بوده است و تمام تصمیمات توسط مدیران باشگاه در منطقه ویژه گرفته می شود که حضور و نظر نمایندگان شهرستان جم را در کنار خود نمی پسندند.

شایسته بود پس از دو سال حضور تیم فوتبال پارس جنوبی جم در لیگ برتر از فوتبالیست ها و پیشکوتان فوتبال جم در بدنه هیئت مدیره باشگاه استفاده می شد تا از نظرات این عزیزان در اعتلای نام پارس جم بهره مند می شدیم.

به استحضار می رساند اینجانب به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی به دلیل مشغله کاری و برخی از مسائل دیگر که بیان کردم از سمت خود در این باشگاه استعفا می دهم و خواهشمندم که در این خصوص موافقت فرمایید.

در پایان امیدوارم از ظرفیت ها و بازیکنان بومی استان و شهرستان جم در بدنه باشگاه بیشتر استفاده شود و تنها در حد شعار باقی نماند و همانند گذشته به عنوان یک هوادار در کنار باشگاه پارس جم خواهم ماند و از هیچ کمکی جهت موفقیت تیم پارس جم دریغ نخواهم کرد.

به امید موفقیت تیم فوتبال پارس جنوبی جم در فصل جدید لیگ برتر

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.